چهل و پنج سالگی هاچ‌بک دوست‌داشتنی

انتشار تصاویر فولکس‌واگن گلف مدل 45 Edition

8 اسفند 1399 13:09

تصاویر جدیدی که در اینترنت منتشر شده حکایت از آن دارد که فولکس‌واگن مدل جدیدی از گلف GTI محبوب خود را موسوم به 45 Edition تولید کرده است. درواقع این هدیه‌ای است برای چهل و پنجمین سالگرد تولید یکی از پرفروش‌ترین هاچ‌بک‌های بازار اروپا.

فولکس‌واگن گلف مدل 45 Edition هدیه‌ای است برای چهل و پنجمین سالگرد تولید یکی از پرفروش‌ترین هاچ‌بک‌های بازار اروپا.فولکس‌واگن گلف GTI نسخه 45 همان ظاهر GTI Clubsport را حفظ کرده با این تفاوت که در نسخه جدید اسپلیتر جلو بزرگ‌تر از نسخه قدیمی در نظر گرفته شده است.

رینگ‌های زیبای مشکی چندپره با یک نوار قرمز روی لبه بیرونی، تاکیدی دوباره به اسپرت‌گرایی این خودرو دارند. رکاب‌های جانبی بزرگ‌تر از ویرایش استاندارد در نظر گرفته شده‌اند. لوگوی عدد 45 نیز در بهترین محل ممکن تعبیه شده است.

در قسمت عقب می‌توان شاهد پایین آمدن کل ساختار بود. در نسخه جدید قسمت‌های بیشتر به رنگ بدنه درآمده‌اند. دو لوله اگزوز تیره جذابیت این بخش را نیز دوچندان کرده‌اند.

فولکس‌واگن گلف مدل 45 Edition

از آنجایی که تصاویر فوق نوعی افشاگری به حساب می‌آیند، اطلاعات دقیقی از طراحی داخلی کابین این فولکس در دست نیست. با این حال برخی منابع می‌گویند در ویرایش 45 می‌توان صندلی‌های مسابقه‌ای را به صورت استاندارد با پوشش تارتان مشاهده کرد.

مشخص نیست که پیشرانه این مدل همان چیزی است که پیش‌تر روی گلف GTI استاندارد سوار شده بود و یا اینکه قرار است از گلف GTI کلاب‌اسپرت قوی‌تر شود. تا اینجای کار می‌دانیم که نسخه معمولی می‌تواند 242 اسب‌بخار قدرت و 370 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. خروجی پیشرانه گلف کلاب‌اسپرت نیز 296 اسب‌بخار با 400 نیوتن‌متر گشتاور است.

شرکت برای این خودرو ممکن است تغییراتی در سیستم تعلیق و ترمز نیز اعمال کند تا خریداران ویژه‌ای را به سمت خودش بکشد. تا این لحظه هنوز مشخص نیست که گلف جدید وارد بازار آمریکا می‌شود یا خیر.

دیدگاه کاربران