مبلغ پیش پرداخت این قرارداد بالای 700 هزار دلار است.

با گران‌ترین قرارداد لیزینگ تاریخ، پاگانی هوایرا سوار شوید

24 اردیبهشت 1397 11:12

معمولا، کسانی که به دنبال لیزینگ خودرو می‌روند ماهیانه با مبلغی نه چندان زیاد می‌توانند به خودروهای گران قیمت‌تر دسترسی داشته باشند، ولی این موضوع در مورد پاگانی هوایرا رودستر به هیچ وجه صادق نیست.

گرانترین قرارداد لیزینگی خودرو با پیش‌پرداخت 700 هزار دلاری و اقساط ماهانه 25 هزار و 399 دلار.

شرکت Putnam این طرح لیزینگ را با شرایط مختلفی عرضه می‌کند که اگر می‌خواهید از آن‌ها سر دربیاورید، حتما باید با مسائل مالی و اقتصادی به خوبی آشنا باشید. به عنوان مثال، اگر یک شرکت این خودرو را لیزینگ کند، بخشی از قیمت آن ممکن است به عنوان هزینه‌های شرکت محسوب شده و مشمول مالیات شود. در برخی مناطق و شهرها، امکان پرداخت مالیات روی اجاره‌های ماهانه لیزینگ وجود دارد و نیازی نیست کل مبلغ مالیات را همان ابتدای کار به صورت یک جا پرداخت کرد. علاوه‌براین، شرکت Putnam با این قرارداد به خریدار این امکان را می‌دهد تا هر زمانی که بخواهد قرارداد را به هر خودرو دیگری، بدون جریمه منتقل کند. اگر چه به نظر ما امکان این که کسی از یک هوایرا رودستر خسته شود وجود ندارد یا بسیار اندک است!

شما با یک قرارداد لیزینگ جدید می‌توانید با پرداخت 700 هزار دلار پیش پرداخت و ماهانه 25 هزار و 339 دلار، به مدت شصت ماه پشت فرمان این ابرخودرو روباز بنشینید. شرکت Putnam Leasing که این طرح را آغاز کرده، مدعی شده که این طرح، گران‌ترین لیزینگ خودرو در تاریخ است!

 

یک مورد دیگر این که، اگر قیمت خودرو در پایان قرارداد افزایش یافته باشد، مبلغ ما به‌التفاوت بین قیمت فروش و قیمتی که در ابتدای قرارداد تخمین زده می‌شد به اجاره‌کننده خودرو تعلق خواهد گرفت.

 

شرکت پاگانی در نمایشگاه خودرو ژنو 2017 از هوایرا رودستر رونمایی کرد. این خودرو، مخصوصا در بخش عقب از یک طراحی نسبتا متفاوت در مقایسه با مدل کوپه بهره می‌برد. سقف این خودرو از پنل فیبرکربنی با یک بخش شفاف در مرکز آن یا یک پنل پارچه‌ای ساخته شده است، تا زمانی که هنگام رانندگی باران شروع به باریدن گرفت، مشکلی برایتان پیش نیاید.

پیشرانه دوازده سیلندر خورجینی توربو ساخت مرسدس – آام‌گ دقیقا پشت سرنشین‌ها نصب شده و 752 اسب‌بخار نیرو و 1000 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

این خروجی‌ها در مقایسه با مدل کوپه که 719 اسب‌بخار نیرو و 1000 نیوتن‌متر گشتاور دارد، رشد بسیار خوبی داشته‌اند. مدل رودستر همانند نسخه کوپه از جعبه‌دنده هفت سرعته استفاده می‌کند. علاوه‌براین، سقف ویژه این خودرو فقط 80 کیلوگرم وزن دارد که بسیار کم‌تر از وزن سقف مدل کوپه است.

پاگانی فقط 100 دستگاه از هوایرا رودستر تولید خواهد کرد و همه آن‌ها پیش فروش شده‌اند. با این اوصاف، اگر نمی‌توانید تا زمان ورود این خودرو به بازار دست دوم منتظر آن بمانید، قرارداد لیزینگ شرکت Putnam در حال حاضر بهترین و سریع‌ترین راه برای قرار دادن این ابرخودرو روباز در گاراژ شماست.

دیدگاه کاربران