نزدیک شدن به حوزه استحفاظی کی‌تی‌ام

تی‌وی‌اس آپاچی RR310 وارد میدان شد

10 اسفند 1399 14:25

نسخه جدید یکی از تکنیکی‌ترین موتورسیکلت‌های سایز کوچک هند با افزایش قیمت راهی بازار شد.

در نسخه جدید شاهد افزایش قیمتی معادل 30 دلار هستیم. این آخرین حد افزایش قیمت برای آپاچی RR310 خواهد بود تا بتواند آن را در بازار رقابتی حفظ کند.وقتی به برخی از ویژگی‌های این موتورسیکلت مانند سیستم‌های اتوماتیک، نمایشگر تمام رنگی TFT داشبورد، چراغ‌های LED و حالت‌های مختلف رانندگی نگاه می‌کنید، مدل‌های پیشرفته‌ای مانند ب‌ام‌و S100RR به ذهن خطور می‌کند. با این حال در سال‌های اخیر برخی از دیگر شرکت‌ها نیز این ویژگی‌ها را روی مدل‌های کوچک‌ و شهری نیز اعمال کرده‌اند. بهترین مثال تی‌وی‌اس مدل آپاچی RR310 است.

آنچه آپاچی جدید را بسیار خاص می‌کند، این واقعیت است که شرکت نه فقط با بهبود چند ویژگی فنی بلکه با به‌روزرسانی کلی، ساختار این موتورسیکلت محبوب را یک گام به جلو رانده است. این محصول مجهز به مجموعه‌ای از ابزارهای دیجیتالی کنترل‌کننده مانند چهار حالت سواری است. تنظیم کلیه قابلیت‌های راندن از طریق نمایشگر باکیفیت و رنگی آن نیز امکان‌پذیر است. هم‌چنین فناوری چراغ‌های تمام LED افزایش اطمینان برای راندن در شب را نیز میسر کرده است.

موتورسیکلت تی‌وی‌اس آپاچی RR310

در نسخه جدید شاهد افزایش قیمتی معادل 30 دلار هستیم. با این حال باید حساسیت بازار هند نسبت به هرگونه افزایش قیمت را نیز در نظر گرفت. این آخرین حد افزایش قیمت برای آپاچی RR310 خواهد بود تا بتواند آن را در بازار رقابتی حفظ کند. این مدل از تی‌وی‌اس اکنون با قیمت 3 هزار و 445 دلاری در آستانه نزدیک شدن به موتورسیکلت کی‌تی‌ام RC390 است. در حالی که رقیب اتریشی قیمتی 3 هزار و 597 دلاری دارد.

هندی‌ها برای آپاچی جدید سراغ یک پیشرانه 313 سی‌سی تک سیلندر رفته‌اند که می‌تواند 33.5 اسب‌بخار قدرت تولید کند. کی‌تی‌ام فوق نیز می‌تواند 44 اسب‌بخار قدرت از پیشرانه 373 سی‌سی خود بیرون بکشد.

با توجه به اینکه هر دو موتورسیکلت در کلاس اسپرت‌های میان‌رده قرار می‌گیرند، سوال مهم این است که کدام‌یک می‌توانند در سال جاری سلطنت کنند؟

مترجم : نیما حدادی

منبع : rideapart.com

دیدگاه کاربران