پروژه جدید Spofec از راه رسید

تزریق روح اسپرت‌گرایی به رولزرویس کالینان

13 اسفند 1399 15:55

تریم Black Badge یکی از خاص‌ترین نسخه‌های رولزرویس به حساب می‌آید، که برای کالینان علاوه بر پوشش زیبای ظاهری این به معنی قدرت بیشتر است.

Spofec توانسته با بهبود پیشرانه 6.7 لیتری رولزرویس کالینان قدرت 707 اسب‌بخاری با 1060 نیوتن‌متر گشتاور را ثبت کند.اتفاق فوق‌العاده‌ای خواهد بود اگر بفهمیم تیونر Spofec دست روی همین نسخه گذاشته است. این مجموعه حالا با اضافه کردن یک بادی‌کیت جدید چهره‌ای تهاجمی به آن بخشیده است.

اولین شاسی‌بلند رولزرویس به صورت استاندارد 563 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و نسخه بلک بج می‌تواند 600 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور فراهم کند. اما اکنون تیونر پا را فراتر گذاشته و توانسته با بهبود پیشرانه 6.7 لیتری آن قدرت 707 اسب‌بخاری با 1060 نیوتن‌متر گشتاور را ثبت کند. این یعنی رولزرویس کالینان جدید می‌تواند در 4.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت برسد. حتی با در نظر گرفتن وزن بیشتر رولزرویس کالینان، رسیدن به سرعت نهایی 250 کیلومتر بر ساعت عالی به نظر می‌رسد.

تیونینگ رولزرویس کالینان Black Badge توسط Spofec

این تنها تغییرات شاسی‌بلند فوق نیست. رولزرویس کالینان در بخش جلوی 10 سانتی‌متر و در بخش عقب 12 سانتی‌متر بزرگ‌تر شده است. این افزایش حجم بیشتر مربوط به گلگیرها بزرگ‌تر شده آن است. گلگیرهایی که می‌بایست فضای مناسب برای پوشش رینگ‌های 24 اینچی از برند Vossen آن را در بر بگیرد. تغییرات بزرگی در سپر جلو و عقب نیز اعمال و همچنین به طرزی جالب برای این رولزرویس یک اسپویلر و یک دیفیوزر جدید نیز افزوده شده است.

به منظور افزایش قابلیت‌های بصری، شرکت تیونینگ Spofec ارتفاع خودرو را نیز تا 40 میلی‌متر کاهش داده است. این شرکت هم‌چنین سیستم اگزوز را نیز ارتقا داده است و اکنون از لوله‌هایی از جنس فولاد ضدزنگ روی آن دیده می‌شود.

دیدگاه کاربران