ورود به بازار آمریکا

معرفی نسخه لانچ ادیشن از جنسیس G70

17 اسفند 1399 10:50

چند ماه پیش شرکت جنسیس اقدام به عرضه مدل جدید G70 در بازار کره‌جنوبی نمود، خودرویی که اکنون از زبان طراحی جدید این شرکت بهره‌مند شده و به مدل‌های دیگر نظیر سدان لوکس G80 و شاسی‌بلند لوکس GV80 شباهت بیشتری پیدا کرده است.

مشتریان آمریکایی می‌توانند با ثبت نام نسخه تولید محدود Launch Edition، جنسیس G70 را مدتی زودتر از سایرین به پارکینگ خانه ببرند.این خودرو قرار است بهار سال جاری و با مدل 2022 وارد بازار ایالات متحده شود، اما مشتریان آمریکایی که برای خرید یک سدان لوکس کره‌­ای عجله دارند، می­‌توانند از هم‌اکنون برای ثبت نام نسخه تولید محدود Launch Edition از این خودرو اقدام کرده و G70 را مدتی زودتر از سایرین به پارکینگ خانه ببرند.

اولین تفاوت میان جنسیس G70 Launch Edition با مدل استاندارد را باید در رنگ‌­های مات بدنه جستجو کرد که در دو رنگ خاکستری ملبورن یا سفید Verbier قابل سفارش خواهد بود. بنابر اعلام جنسیس، رنگ‌های مات برای نمایش فرم بدنه این سدان لوکس بیشتر مناسب است و در کنار رینگ‌­های 19 اینچی نمای بهتری را در معرض دید قرار خواهد داد.

در کابین جنسیس G70 Launch Edition هم از ترکیب رنگ مشکی Obsidian و قرمز Sevilla استفاده شده که جلوه‌ا­ی تازه­ به کابین این سدان بخشیده است.

جنسیس G70 لانچ ادیشن مدل 2022

جنسیس G70 Launch Edition تنها با پیشرانه شش سیلندر 3.3 لیتری توئین توربو در آمریکا عرضه خواهد شد. هرچند جزئیات مشخصات فنی این خودرو هنوز اعلام نشده ولی این پیشرانه در مدل قبل از فیس‌لیفت، 365 اسب‌بخار قدرت و 510 نیوتن‌متر را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب یا تمام چرخ‌ها (بسته به مدل سفارش داده شده) انتقال می‌­داد. البته پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر نیز برای نسخه استاندارد جنسیس G70 عرضه شده در بازار آمریکا همچنان قابل سفارش خواهد بود.

همانطور که قبلاً اشاره شد، جنسیس G70 با مدل 2022 از بهار 2021 در ایالات متحده عرضه خواهد شد ولی نسخه تولید محدود Launch Edition در تیراژ 500 دستگاه، چند هفته زودتر به نمایندگی‌ها وارد می‌­شود.

تا لحظه نگارش این مطلب هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این خودرو منتشر نشده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران