چالش انتخاب برای مشتریان پولدار

معرفی بنتلی بنتایگا مولینر مدل 2021

17 اسفند 1399 14:22

شرکت تیونینگ مولینر - Mulliner - که به صورت تخصصی روی محصولات فوق لوکس بنتلی کار می‌کند، جدیدترین پروژه‌اش را به اولین شاسی‌بلند شرکت یعنی بنتایگا اختصاص داد.

به لطف مولینر اکنون صدها ترکیب مختلف از رنگ‌های بیرونی و داخلی برای بنتایگا وجود دارد که مشتری تنها باید حسی خلاقانه برای انتخاب آن‌ها داشته باشد.مولینر این روزها دیگر به عضو ثابتی از محصولات سفارشی‌سازی بنتل تبدیل شده است. جدیدترین دستاورد این شرکت که روی بنتایگا به اجرا درآمده، این امکان را به هر مالک می‌دهد تا بتواند از میان لیست گسترده‌ای از آپشن‌ها، خودروی خود را شخصاً سفارشی کند.

همانطور که از این شرکت انتظار می‌رود، اکنون صدها ترکیب مختلف از رنگ‌های بیرونی و داخلی برای سفارش وجود دارد که مشتری تنها باید حسی خلاقانه برای انتخاب آن‌ها داشته باشد. این گزینه‌های انتخابی حتی شامل دوخت صندلی‌ها، نقش و نگار روی بدنه و نوشته روی چرم نیز می‌شود.

با بخشی بیرونی آغاز می‌کنیم. مولینر می‌گوید علاوه بر رنگ‌های استاندارد این خودرو، 26 رنگ جدید شامل رنگ‌های مات، روغنی و متالیک را در نظر خواهد گرفت. برحسب بخش‌های مختلف خودرو و البته به منظور جلب اطمینان مشتریان سخت‌گیر، از فناوری رنگ‌پاشی روباتیک در خودروهای سفارشی استفاده خواهد شد.

بنتلی بنتایگا مولینر مدل 2021

در داخل کابین، جایی که بیشترین وقت راننده صرف دیدن المان‌های بصری می‌شود، نیز مولینر ترکیبی از 27 رنگ و دوخت را انتخاب کرده است. حتی دوخت صندلی‌ها نیز به تنهایی شامل 3 حالت مختلف می‌شود. البته مشتریان می‌توانند ترکیب مدنظر خود را ارائه بدهند.

نمونه‌ نهایی پروژه بسیار گسترده خواهد بود. شاید ترکیب عددی آن‌ها به بیش از 100 حالت نیز برسد. مولینر حتی این امکان را برای مشتری فراهم کرده است که تمام قسمت‌های داخلی را اگر مشتری مایل باشد، با رنگ دلخواه او تولید کند.

دیدگاه کاربران