تغییرات ظاهری و فنی توسط Wheelsandmore

اولین پکیج تیونینگ برای مرسدس AMG GT بلک‌سریز

18 اسفند 1399 14:24

رینگ‌های با قفل مرکزی (Center-locking)، از خودروهای مسابقه‌ای، کم‌کم به خودروهای اسپرت نیز منتقل شدند. برای مثال، اکنون مرسدس‌بنز AMG GT بلک‌سریز، با این ویژگی در دسترس است. البته این ویژگی منحصربه‌فرد را کارخانه ارائه نمی‌دهد؛ بلکه شرکت Wheelsandmore این آپشن را برای AMG GT بلک‌سریز، اضافه کرده است‌.

جدا از تغییرات ظاهری، شرکت Wheelsandmore قدرت خروجی را به 778 اسب‌بخار افزایش داده است.این رینگ‌ها در حال حاضر فقط با سایز 20×9 اینچ و تایرهای میشلین S-Cup2 285/30 برای محور جلو و 20×12 اینچ با تایر 335/30 برای محور عقب، در دسترس هستند.

رینگ‌های جلو با نام UD-1 شناخته می‌شوند و 9 کیلوگرم وزن دارند، اما رینگ‌های عقب سنگین‌تر بوده و به 12 کیلوگرم می‌رسند. پیچ و مهره مرکزی و تمام اجزای مربوط به آن، از آلیاژ آلومینیوم و منیزیم ساخته شده‌اند؛ درپوش پیچ رینگ نیز توسط قفل مغناطیسی به همراه لوگوی حک شده شرکت، متصل شده است. این رینگ‌های خاص استاندارد TUV آلمان را کسب کردند و و قیمتشان از 19,992 دلار (بدون احتساب مالیات)، آغاز می‌شود.

علاوه بر رینگ‌ها، کالیپرهای ترمز پیشرفته در رنگ‌های مختلف، ظاهر جذابی را برای AMG GT بلک‌سریز خلق کرده‌اند. همچنین سیستم اگزوز نیز دچار تغییراتی می‌شوند‌.

تیونینگ مرسدس AMG GT بلک‌سریز توسط ویلزاندمور

جدا از بحث‌های ظاهری، شرکت Wheelsandmore برای بخش فنی و قدرت خروجی نیز اصلاحاتی را در نظر گرفته؛ اکنون پیشرانه V8 توئین‌توربو آن قادر است 778 اسب‌بخار قدرت و 870 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و به نهایت سرعت 336 کیلومتر برساعت برسد. در حالی که قدرت نسخه اصلی 720 اسب‌بخار و گشتاور آن 800 نیوتن‌متر است.

قیمت پایه مرسدس‌بنز AMG GT بلک‌سریز پس از این تغییرات، 325 هزار دلار اعلام شده است.

دیدگاه کاربران