وقتی یک فروشگاه خرده‌فروشی، پیکاپ آفرود می‌فروشد

فورد رنجر به سفارش کاستکو

25 اسفند 1399 11:10

فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده‌فروشی Costco اکنون فعالیت‌ها خود را توسعه داده است. یکی از فعالیت‌های خاص این فروشگاه فروش خودرو با تخفیف‌های ویژه است. برنامه جدید کاستکو یک همکاری ویژه با فورد برای ارائه نسخه خاصی از پیکاپ رنجر است. خودرویی که به طور انحصاری از طریق فروشگاه‌های این شرکت در تایوان فروخته خواهد شد.

فقط قرار است 40 دستگاه از این فورد رنجر تولید شود و شعبه تایوان کاستکو تنها فروشنده آن خواهد بود. این فورد رنجر مشکی، با پسوند Armored Cavalry متمایز می‌شود. نامی دهان‌پرکن که فقط قرار است 40 دستگاه از آن تولید شود و شعبه تایوان کاستکو تنها فروشنده آن خواهد بود.

نسخه ویژه پیکاپ فورد با انبوهی از به‌روزرسانی‌های بصری وارد شده است. یک جلوپنجره مشبک جدید، برچسب‌های 4x4 در کناره‌ها و رینگ‌های جدید این خودرو را نسبت به نمونه‌های استاندارد، شاخص کرده است. فورد این پیکاپ سفارشی را در 5 رنگ آبی Thunder، مشکی Chain Washing، خاکستری Tough Guy، سفید Polar و نقره‌ای Star تولید خواهد کرد.

فورد رنجر به سفارش کاستکو

به نظر می‌رسد که رنجر فقط در قسمت طراحی دستخوش تغییراتی شده است. چراکه هنوز هم روی آن پیشرانه استاندارد 2 لیتری توربودیزل با 167 اسب‌بخار قدرت و 419 نیوتن‌متر گشتاور دیده می‌شود. این خروجی توسط جعبه‌دنده‌ای 10 سرعته به همه چرخ‌ها منتقل می‌شود. خبر خوب درباره مدل جدید این است که فورد فناوری کنترل الکترونیکی دیفرانسیل را نیز روی آن تعبیه کرده است.

از جمله آپشن‌های موجود در فورد رنجر جدید می‌توان به پکیج ایمنی هوشمند Co-Pilot 360 اشاره کرده که شامل مجموعه‌ای از سیستم‌های ترمز اضطراری اتوماتیک، ماندن روی خط، هشدار خروج از خط و هشدار نقاط کور می‌شود. داخل کابین نمایشگر اطلاعات و سرگرمی 8 اینچی سری SYNC را می‌بینیم که با اندروید اتو و اپلی کارپلی نیز سازگار است.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران