خودروی اسپرت 29 هزار دلاری

معرفی نسخه Module X Version Z از هوندا S660

26 اسفند 1399 11:12

هوندا برای اولین بار در آوریل 2015، مدل دوست‌داشتنی S660 را عرضه کرد و تاکنون بیش از 30 هزار دستگاه فروخته شده است. اخیراً نیز هوندا نسخه ویژه و جدیدی از S660 رودستر را با نام Module X Version Z، معرفی کرده است.

خریداران ژاپنی می‌توانند این نسخه را با مبلغ 29 هزار دلار، از آن خود کنند.این مدل جدید بر اساس همان نسخه معمولی S660، با نام Modulo X، طراحی شده و رنگ مخصوص Sonic Gray Pearl را برای آن در نظر گرفته‌اند. همچنین کسانی که تمایلی به این رنگ ندارند، می‌توانندPremium Star White Pearl را انتخاب کنند. علاوه بر آن، نشان‌های رنگی، رینگ‌های مشکی، اسپویلر مشکی و سقف پارچه‌ای به رنگ قرمز Bordeux، اضافه شده‌اند.

در قسمت پیشرانه و مشخصات فنی، تغییری ایجاد نشده؛ بنابراین همچنان پیشرانه 3 سیلندر 658 سی‌سی توربوشارژ، 63 اسب‌بخار قدرت و 104 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 6 سرعته دستی، به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. جعبه‌دنده به کار رفته در سایر نسخه‌ها از نوع CVT است در حالی که در نسخه Modulo X Version Z چنین نیست.

نسخه Module X Version Z از هوندا S660

خریداران ژاپنی می‌توانند این نسخه را با مبلغ 29 هزار دلار، از آن خود کنند.

متاسفانه، هوندا در مارس سال 2022 تولید S660 را متوقف خواهد کرد. دلیل توقف تولید این محصول از سوی هوندا اعلام نشده، اما نشریه‌های محلی اظهار دارند که علت آن تغییر در مقررات ژاپن، مانند اجبار در نصب ترمز اضطراری اتوماتیک است که S660 آن را ندارد. همچنین ژاپن در تلاش است تا خودروسازان را برای روی آوردن به خودروهای برقی، تشویق کند.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران