به مناسبت سالگرد تولد بنیانگذار شرکت

معرفی نسخه اسپیدستر از شلبی Super Snake

27 اسفند 1399 08:05

به مناسبت گذشت 98 سال از تولد بنیانگذار شرکت Shelby American، مسئولان این شرکت تصمیم گرفته­‌اند با معرفی خودرویی تولید محدود، این واقعه را گرامی بدارند.

شرکت شلبی قصد دارد تنها 98 دستگاه از این خودروی سفارشی را تولید و عرضه نماید.همان‌طور که از نام این خودرو یعنی شلبی Super Snake Speedster برمی­‌آید، با نسخه اسپیدستر از شلبی Super Snake روبرو هستیم که به همان پیشرانه 5 لیتری 8 سیلندر سوپرشارژر مجهز است و 825 اسب‌بخار قدرت در اختیار دارد. جعبه‌دنده این خودرو از میان دو نوع شش سرعته دستی یا خودکار قابل انتخاب است که در هردو صورت نیرو را به چرخ‌های عقب ارسال می­‌کند.

کاور پشت صندلی­‌های جلو، پوشش سفارشی داخل درها و کفپوش‌های انحصاری این مدل جزء موارد قابل توجه است ضمن این‌که امکان سفارش کیت بدنه پهن و سیستم تعلیق مسابقه­‌ای Penske نیز برای این خودرو فراهم شده است.

نسخه اسپیدستر از شلبی Super Snake

همچون مدل سقف ثابت، نسخه اسپیدستر شلبی Super Snake به کالیپر ترمزهای شش پیستون در محور جلو و چهار پیستون در محور عقب مجهز شده است.

شرکت شلبی قصد دارد تنها 98 دستگاه از این خودروی سفارشی را تولید و عرضه نماید. آقای Gary Patterson مدیر فعلی شرکت Shelby American این محصول را خیره‌کننده و بی­‌شباهت به نسخه استاندارد فورد موستانگ توصیف کرده که با توجه به تیراژ اندک، خودرویی نایاب خواهد بود.

نسخه اسپیدستر از شلبی Super Snake

شرکت Shelby American در کنار معرفی این مدل تولید محدود، سایر محصولات خود را نیز فراموش نکرده چراکه چند مورد بروزرسانی هم برای مدل‌های GT , GT500SE و شلبی Super Snake با سقف ثابت ارائه نموده است. مثلا با انتخاب پکیج Signature Edition برای شلبی GT500 مدل 2021، قدرت این خودرو به 800 اسب‌بخار افزایش یافته و موارد تازه‌­ای شامل کاپوت فیبرکربن، ورودی­‌های هوا، تغییر در سیستم تعلیق و برخی جزئیات دیگر را نیز به همراه خواهد داشت.

دیدگاه کاربران