به مناسبت برگزاری رویداد سالانه Easter Jeep Safari

معرفی چهار کانسپت جالب از سوی جیپ

3 فروردین 1400 19:14

به مناسبت برگزاری رویداد سالانه Easter Jeep Safari در ایالت یوتا، شرکت جیپ از 4 کانسپت رونمایی کرده که یک مدل برقی نیز در میان آن‌ها دیده می­‌شود. لازم به ذکر است رویداد Jeep Easter Safari بین 27 مارس تا 4 آوریل برگزار خواهد شد.

جیپ رانگلر مگنتو کانسپت

کانسپت برقی مگنتو (Magneto) بوده که همین یک ماه پیش به ثبت تجاری رسیده است. تایرهای 35 اینچی، افزایش 5 سانتیمتری ارتفاع نسبت به رانگلر استاندارد، قابلیت غوطه‌وری در ارتفاع 76 سانتی‌متری آب و جعبه‌دنده 6 سرعته دستی، از مهمترین مشخصات این مدل است.

جیپ رانگلر مگنتو کانسپت

پیشرانه 6 سیلندر رانگلر از این خودرو حذف و یک موتور برقی سفارشی جایگزین آن شده که نیرویی تقریباً برابر با پیشرانه قبلی یعنی 285 اسب‌بخار قدرت و 370 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و این آفرودر برقی را ظرف 6.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت می­‌رساند.

4 باتری لیتیووم-یون با مجموع قدرت 70 کیلووات ساعت نیروی لازم برای پشتیبانی از موتور برقی این خودرو را فراهم خواهند کرد. یکی از باتری‌ها در زیر کاپوت نصب شده درحالی‌که دوتا در محل سابق مخزن سوخت و دیگری در محفظه بار عقب قرار گرفته­‌اند. لازم به‌ذکر است که فعلاً برنامه‌­ای برای ورود این مدل به خط تولید وجود ندارد.

جیپستر بیچ

مدل Beach کانسپت دیگری است که براساس مدل Jeepster شکل گرفته، خودرویی که در سال 1968 معرفی شد. چراغ‌های دایره­ای شکل جلو، جلوپنجره با هفت پره و شیشه جلو با زاویه تقریباً عمودی از ویژگی­‌های ظاهری این خودرو است که مدل کلاسیک را درنظر تداعی می­‌کند. صندلی­‌ها با چرم قرمز روکش شده و میله کرومی هم جایگزین صندلی­‌های ردیف عقب شده است.

جیپستر بیچ

علیرغم ظاهر قدیمی، پیشرانه مدرن 2 لیتری 4 سیلندر و مجهز به توربوشارژر در زیر کاپوت این خودرو نصب شده که 340 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به تایرهای 35 اینچی آفرودی انتقال می‌دهد.

جیپ گلادیاتور ردبر

کانسپت Red Bare نیز نسخه سفارشی از جیپ گلادیاتور است که به پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر دیزل به قدرت 260 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 599 نیوتن‌متر و محورهای heavy-duty مناسب برای شرایط سخت مجهز شده ضمن این‌که افزایش 5 سانتی‌متری ارتفاع بدنه، تایرهای 37 اینچی آفرود، وینچ و برخی موارد دیگر نیز روی آن نصب شده است.

جیپ گلادیاتور ردبر

رنگ قرمز آتشین بدنه به همراه نقوش گرافیکی مشکی مات و جزئیات طلائی، سقف جداشونده، کاپوت مشابه مدل Mojave، پوشش چرم مشکی Katzkin روی صندلی‌ها با دوخت قرمز، سایر ویژگی­‌های ظاهری و داخلی این خودروی سفارشی خواهند بود.

جیپ رانگلر ارنج پیلز

رانگلر Orange Peelz آخرین عضو از این مجموعه چهارتایی است که به درهای نیمه و سقف جداشدنی با سانروف شیشه‌­ای مجهز شده است. رنگ نارنجی روشن بدنه این خودرو در کنار جزئیات مشکی براق، تضاد زیبایی ایجاد کرده است.

جیپ رانگلر ارنج پیلز

پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتری این خودرو، 285 اسب‌بخار قدرت و 353 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق‌جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می­‌کند.

ورودی هوای خنک به کاپوت، خروجی اگزوز cat-back، افزایش 5 سانتی‌متری ارتفاع بدنه به همراه کمک‌فنرهای Fox، تایرهای آفرودی 37 اینچی، پدال­‌های استیل و کفپوش­‌های چهار فصل جزء ویژگی­‌های بدنه و کابین Orange Peelz  بشمار می­‌آیند.

دیدگاه کاربران