برای کشف تازه‌­ها در خارج شهرها

معرفی نسخه ادونچر از تویوتا یاریس کراس

10 فروردین 1400 18:47

تویوتا یاریس کراس نخستین مرتبه یک سال پیش معرفی شد. کمی بعد نسخه Gazoo Racing این خودرو هم رونمایی شد. اکنون نسخه دیگری از این مدل با نام Adventure به میدان آمده که از نظر شخصیت کمی متفاوت با مدل استاندارد است و براساس اعلام شرکت سازنده برای وقت‌گذرانی و کشف تازه‌­ها در خارج شهرها طراحی شده است.

نسخه Adventure براساس اعلام تویوتا برای وقت‌گذرانی و کشف تازه‌­ها در خارج شهرها طراحی شده است.تویوتا سعی کرده با اضافه کردن دیفیوزر جلو، قطعه محافظ سپر عقب، ریل سقفی نقره‌­ای و رینگ‌های 18 اینچی آلومینیومی خاکستری تیره، یاریس کراس را به خودروهای آفرود شبیه سازد.

فضای کابین این خودرو هم با اضافه شدن قطعات با روکش مشکی براق و طراحی متفاوت صندلی­‌ها، حال و هوای متفاوتی پیدا کرده است.

تویوتا همچنین تریم دیگری از مدل Adventure را با نام Premiere Edition مهیا کرده که در طول 12 ماه ابتدایی تولید این خودرو، قابل خریداری است و به برخی ویژگی­‌های خاص همچون صندوق برقی با سنسور پا، نمایشگر هداپ دیسپلی، پوشش دورنگ بدنه و رینگ‌های 18 اینچی با طرح انحصاری این مدل مجهز شده است.

نسخه ادونچر از تویوتا یاریس کراس

یاریس کراس Adventure از نظر فنی هیچ تفاوتی با مدل استاندارد این خودرو ندارد و به همان چیدمان هیبرید AWD مجهز شده که از پیشرانه 1.5 لیتری بنزین‌سوز و یک موتور برقی تشکیل شده است. قدرت این مجموعه برابر با 116 اسب‌بخار است که هرچند رقم هیجان‌­انگیزی نیست، اما تویوتا وعده داده که برای کراس‌­اور کوچکی همچون یاریس کراس کاملاً کافی خواهد بود.

تویوتا قصد دارد ثبت سفارش برای تمامی نسخه‌­های یاریس کراس را از هفته‌­های ابتدایی نیمه دوم سال 2021 آغاز نماید. فروش قطعی این کراس‌­اور کوچک نیز از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

دیدگاه کاربران