کیت بدنه جذاب لیبرتی‌ واک

آرایش آخرالزمانی برای جیپ رانگلر

15 فروردین 1400 11:29

جیپ رانگلر یکی از خودروهایی است که قابلیت زیادی برای تغییر چهره دارد. شرکت لیبرتی واک (Liberty Walk) هم از این ظرفیت بالقوه استفاده کرده و محصول جدیدی معرفی کرده است.

کیت قطعات ارائه شده از سوی لیبرتی واک، جیپ رانگلر را به یکی از خودروهای حاضر در فیلم آخرالزمانی مد مکس شبیه ساخته است.کیت قطعات ارائه شده از سوی این شرکت ژاپنی روی مدل‌های ساهارا و روبیکان از جیپ رانگلر JL قابل نصب است تا این شاسی‌­بلند را به یکی از خودروهای حاضر در فیلم آخرالزمانی مد مکس (Mad Max) شبیه سازد.

سپرهای استیل جلو و عقب، گلگیرهای پهن، رکاب­‌های جانبی استوانه‌­ای، درهای فلزی عاری از پوشش داخلی و شیشه و همچنین حاشیه باریک شیشه جلو، مهمترین ویژگی­‌های ظاهری محصول لیبرتی واک است. پوشش توری شبیه به انواع مورد استفاده در ارتش از شیشه جلو تا در صندوق امتداد یافته و روی کابین را پوشانده است.

جیپ رانگلر تیونینگ لیبرتی واک

روی سپرهای جلو و عقب و بالای شیشه جلو، چراغ‌های اضافه نصب شده تا راننده رانگلر لیبرتی واک بتواند در جاده‌­های ناهموار، مسیر خود را بهتر پیدا کند. افزایش ارتفاع سیستم تعلیق و رینگ‌های جدید، سایر قطعات ارائه شده برای محصول جیپ از سوی تیونر ژاپنی هستند.

لیبرتی واک که همواره به ارائه مجموعه قطعات جالب برای بدنه خودروها شهرت داشته، برای جلوپنجره و گلگیرهای پهن قابل نصب روی این مدل، 4034 دلار دریافت می­‌کند. البته هرکدام از این قطعات به صورت جداگانه هم قابل خریداری است.

لیبرتی واک فعلاً درباره قیمت سایر قطعات این مجموعه اظهارنظر نکرده است.

دیدگاه کاربران