مجهز به پیشرانه هیبرید خفیف

معرفی مرسدس‌بنز CLS مدل 2022

18 فروردین 1400 14:18

مرسدس بنز CLS 450 4MATIC با چهره بروزرسانی شده و فناوری­‌های تازه وارد میدان شده است.

مرسدس‌بنز CLS450 به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توربوشارژ مجهز شده که با ژنراتور-استارتر هیبرید خفیف همراه شده است.مرسدس‌بنز CLS مدل 2022 به صورت استاندارد به پکیج ظاهری AMG Line مجهز شده که شامل رکاب جانبی جدید و بسیاری قطعات با روکش مشکی براق خواهد بود. گذشته از این پکیج، طرح سپر جلو، نوار کرومی روی جلوپنجره و زیرسپری، تغییر فرم گوشه چراغ‌های LED جلو، خروجی­‌های کرومی اگزوز و دیفیوزر عقب را باید جزء تغییرات ظاهری مرسدس‌بنز CLS جدید نسبت به مدل قبلی دانست.

رنگ آبی استارلینگ متالیک به عنوان رهاورد CLS برای سال 2022 به جمع رنگ‌های پیشین اضافه شده ضمن ­این‌که رینگ‌های 5 پره جدید و چندپره قبلی در ابعاد 19 اینچ به صورت استاندارد عرضه می­‌شوند. نمونه 20 اینچی هم با رنگ خاکستری ترمولیت یا مشکی براق قابل سفارش است.

کابین مرسدس‌بنز CLS مدل 2022

فرمان مرسدس‌بنز CLS مدل 2022 علاوه بر طرح جدید و روکش چرم ناپا به حسگرهای خازنی هم مجهز شده که بهبود کنترل عملگرهای خودرو را به همراه دارد. تریم چوب گردو قهوه‌­ای یا چوب خاکستری براق و روکش چرم دورنگ خاکستری و خاکستری ماگما یا مشکی و قهوه‌­ای، جزء سایر موارد تازه‌­ای بوده که برای راضی کردن سلیقه خریداران این مدل ارائه شده است.

پیشرانه مرسدس‌بنز CLS مدل 2022

مرسدس‌بنز CLS450 به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توربوشارژ مجهز شده که با ژنراتور-استارتر هیبرید خفیف همراه شده است. خروجی پیشرانه درون‌سوز برابر با 362 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور نیز معادل 500 نیوتن‌متر خواهد بود، اما ژنراتور-استاتر هم قادر است 21 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیروی پیشرانه از طریق جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک به تمام چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

مسئولان مرسدس‌بنز در پاسخ به پرسش motor1.com درباره سایر نسخههای CLS 2022، از ارائه فیس‌لیفت این خودرو در آمریکا تنها در نسخه CLS 450 4MATIC خبر داده­اند. قرار است فروش این مدل از اوایل سال 2022 در ایالات متحده آغاز شود ولی درباره قیمت آن فعلاً اطلاعی در دسترس نیست.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران