شاسی‌بلندی شبیه به هاچ‌بک‌ها

تیونینگ متفاوت برای فولکس‌واگن تیگوان

21 فروردین 1400 11:15

شعبه فولکس‌واگن در ایالات متحده احتمالاً برای پر کردن جای خالی نسخه R از مدل تیگوان که در این کشور عرضه نمی‌­شود، طرفداران برند آلمانی را با معرفی تیگوان SE R-Line Black RiNo غافلگیر کرده است.

ارتفاع این خودرو به لطف نصب کمک‌فنرهای قابل تنظیم بسیار پایین تر از حد معمول است و آن را به هاچ‌بکی اسپرت شبیه کرده.مهمترین مورد جالب توجه در ظاهر این خودرو که توسط Jamie Orr طراحی و به عنوان یک کانسپت رونمایی شده، ارتفاع بسیار کم آن است. کاهش ارتفاع به لطف نصب کمک‌فنرهای قابل تنظیم انجام گرفته که در کنار رینگ‌های 20 اینچی سفارشی به رنگ خاکستری مات و تایرهایی به عرض 285 میلی‌متر، چهره اسپرت این مدل را تقویت می­‌کند. بد نیست بدانید تایرهای این مدل 50 میلی‌متر پهن‌تر از نمونه­‌های نصب شده در مدل استاندارد است.

ابعاد بزرگتر دیسک­‌های ترمز در محور جلو به همراه کالیپر شش پیستونه، رکاب جانبی از جنس آلومینیوم به رنگ مشکی، خروجی اگزوز استیل ساخت Borla به رنگ مشکی براق و باله سقفی، سایر تغییرات اعمال شده روی این خودرو هستند.

تیونینگ فولکس‌واگن تیگوان Black Rino

از مشاهده یک دوچرخه فیبرکربنی به همراه میله نگهدارنده Thule T1 در بخش عقب نمونه حاضر در تصاویر نباید تعجب کرد چراکه آقای Orr در زمینه طراحی دوچرخه نیز مهارت دارد. در فضای محفظه بار تیگوان Black RiNo هم یک کلاه ایمنی دوچرخه سواری، نوار چراغ LED و ابزار پنچرگیری خودرو و دوچرخه دیده می­‌شود.

تغییرات اعمال شده در فضای کابین این خودرو نیز به پوشش آلکانترا با دوخت دست‌دوز و اهرم تعویض دنده از جنس CNC محدود شده است.

بد نیست بدانید آقای Orr بیست دستگاه فولکس‌واگن خاص در مالکیت خود دارد، به همین دلیل می‌­توان وی را جزء طرفداران سرسخت این خودروساز آلمانی دانست.

دیدگاه کاربران