اعمال تغییرات جزئی برخلاف عادت همیشگی

تیونینگ رولزرویس گوست توسط منصوری

21 فروردین 1400 13:02

قضاوت در مورد محصولات منصوری کار آسانی نیست چراکه برخی اعتقاد دارند کارهای این شرکت نوعی زیاده‌­روی بوده درحالی‌که بعضی افراد محصولات دست‌­پرورده این شرکت را هیجان­‌انگیز می­‌دانند.

هرچند رولزرویس گوست Mansory Launch Edition چهره شوکه‌کننده­‌ای ندارد اما می­‌تواند برای علاقمندان سنتی این برند بریتانیایی کاملاً راضی‌کننده باشد.اما به نظر می­‌رسد محصول جدید این شرکت بتواند نظر افراد بیشتری را جلب نماید چراکه این رولزرویس گوست که تحت نام Launch Edition عرضه شده، با تغییرات نسبتاً جزئی پا به عرصه گذاشته و با نسخه استاندارد تفاوت اساسی ندارد.

بدنه تیره رنگ این خودرو با جزئیات طلایی، باله لبه صندوق و نوار فیبرکربنی روی کاپوت و رینگ‌های 22 اینچی تزئین شده درحالی‌که در فضای کابین با فرمان اسپرت با لوگوی منصوری و روکش چرم برای پوشش بخش‌های مختلف روبرو هستیم.

منصوری معمولاً به آرایش ظاهری محصولات خود توجه دارد، بنابراین از عدم تغییر در بخش فنی این خودرو هم نباید متعجب بود حتی اگر سیستم تعلیق آن با نمونه اسپرت تعویض شده باشد.

تیونینگ رولزرویس گوست منصوری

قدرت خروجی پیشرانه 12 سیلندر 6.8 لیتری نصب شده در زیر کاپوت رولزرویس گوست برابر با 563 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن نیز معادل 850 نیوتن‌متر است، که خودرویی با وزن 2.552 تن را ظرف تنها 4.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت می­رساند.

هرچند رولزرویس گوست Mansory Launch Edition چهره شوکه‌کننده­‌ای ندارد اما می­‌تواند برای علاقمندان سنتی این برند بریتانیایی کاملاً راضی‌کننده باشد چراکه ظاهر این خودرو بدون اعمال تغییرات خاص، هنوز هم زیبا و جذاب است. قیمت پایه این مدل از سوی شرکت سازنده 332,500 دلار تعیین شده است.

دیدگاه کاربران