قابل خرید با پیشرانه‌های متنوع

معرفی اشکودا اکتاویا اسپرت‌لاین

22 فروردین 1400 10:35

پس از ارائه نسخه اسپرت‌لاین برای سدان پرچمدار ساپرب در سال 2015، اکنون نوبت به مدل اکتاویا رسیده تا در نسخه اسپرت‌لاین به برخی ویژگی‌‌های ظاهری مدل‌های سری RS دست پیدا کند.

پیشرانه 2 لیتری TSI بالاخره روی نمونه‌ای غیر از سری RS نصب شده است.جرئیات مشکی، باله عقب برای نسخه لیفت‌­بک، رینگ‌های 17 اینچی مشکی (قابل سفارش در ابعاد 18 و 19 اینچ) و لوگوی Sportline در نقاط مختلف بدنه، ظاهر اکتاویا اسپرت‌لاین را از سایر نمونه‌ها متمایز می­‌سازد.

صندلی‌های اسپرت با پشت­ سری یک تکه، نوارهای مشکی پیانو، نشان Sportline روی فرمان و حروف چاپ شده Octavia بر پوشش چرمی داخلی درهای جلو، کابین نسخه اسپرت‌لاین را متمایز ساخته‌­اند. بد نیست بدانید در آینه داخلی این خودرو یک پورت USB-C تعبیه شده تا راننده به آسانی بتواند در این محل اقدام به نصب دوربین ثبت وقایع کند.

اکتاویا اسپرت­‌لاین هم مثل سایر مدل‌های اکتاویا، با طیف گسترده‌­ای از پیشرانه­‌های دیزل، بنزینی، گازسوز، هیبرید-خفیف و پلاگین هیبرید به همراه جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک و با آرایش دیفرانسیل-جلو یا چهار چرخ محرک عرضه می‌­شود.

اشکودا اکتاویا اسپرت‌لاین مدل 2021

در این جمع اما می‌­توان پیشرانه 2 لیتری TSI با 190 اسب‌بخار قدرت را بسیار قابل توجه دانست، که اکنون به همراه جعبه‌دنده DSG و سیستم AWD روی این خودرو قابل نصب است.

با پرداخت مبلغ اضافه، می‌­توان سیستم کنترل پویای شاسی (DCC) را برای اکتاویا سفارش داد که شامل 15 تنظیم متفاوت برای کمک­‌فنرها از راحت­‌ترین حالت تا سطح کاملاً اسپرت خواهد بود. کیسه هوا بین صندلی‌­های جلو، دستیار هشدار برخورد و دستیار دور زدن از دیگر مواردی است که با پرداخت مبلغ بیشتر می­‌توان در این مدل دریافت کرد.

بد نیست بدانید نسخه لوکس اکتاویا با لقب Laurin & Klement هم در آینده نزدیک در هند عرضه خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران