در تعداد محدود با قیمت 135 هزار دلاری

بازسازی مینی کلاسیک با چاشنی مدرنیته

29 اردیبهشت 1400 16:13

برای اهالی دنیای بازسازی خودروهای کلاسیک، دیوید براون به ویژه پروژه معروف مینی Remastered نامی شناخته‌شده است. اکنون این شرکت نسخه‌‌ای جدیدتری از مینی فوق را به نمایش گذاشته که تحسین کارشناسان را به همراه داشته است.

قیمت پایه این خودرو که قرار است تنها 60 دستگاه از آن تولید شود 135 هزار دلار است.این خودرو مینی ریمسترد نسخه Oselli نام دارد. ویرایش قوی‌تر از آن چیزی که پیش‌تر در سال 2019 رونمایی شد. جذابیت این پروژه زمانی مشخص می‌شود که می‌فهمیم مجموعه Oselli خود یکی از شرکت‌های متخصص بازسازی خودروهای انگلیسی است.

یکی از نقاط قوت مینی جدید پیشرانه معروف سری A است. اکنون مهندسان کاری کرده‌اند که حجم این بلوک کوچک به 1.45 لیتر افزایش پیدا کند. هم‌چنین روی آن دو کاربراتور SU نیز دیده می‌شوند. جعبه‌دنده مدرن این خودرو نسخه 5 سرعته دستی BA است.

مینی ریمسترد نسخه Oselli

شاید در ظاهر خروجی 125 اسب‌بخاری مینی جدید چندان قابل توجه نباشد ولی باید در نظر گرفت که وزن این خودرو فقط 1050 کیلوگرم است. جالب لست بدانید برای این خودرو دیفرانسیل با محدودکننده لغزش نیز تعبیه شده تا کشش اولیه را به حداکثر برساند.

همچنین برای این خودرو ترمزهای برند AP Racing مسابقه‌ای در نظر گرفته شده است. سیستم تعلیق مسابقه‌ای آن در هماهنگی کامل با رینگ‌های 13 اینچی هستند که آن‌ها نیز با تایرهای چسبنده پوشانده شده‌اند تا به افزایش فرمان‌پذیری کمک کند.

مشتریان می‌توانند حسب نیاز خود نسخه‌های دو و یا چهار صندلی را سفارش دهند. صندلی‌های سطلی، رول‌بار و کمربندهای چهارنقطه‌ای نیز به صورت سفارشی روی این مینی نصب خواهند شد.

مینی ریمسترد نسخه Oselli

خبر خوب اینجاست که این کلاسیک مدرن اجازه رسمی حضور در خیابان را کسب کرده است. در حالی که به سبک مدل‌های مسابقه‌ای مخزن سوخت آن دوقلو است.

گفته می‌شود قیمت پایه این خودرو که قرار است تنها 60 دستگاه از آن تولید شود 135 هزار دلار است.

مترجم : نیما حدادی

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران