قدرتمندترین نسخه از M2 Competition

بدرقه ب‌ام‌و M2 با معرفی یک مدل ویژه

23 فروردین 1400 13:15

به لطف ابعاد کوچک بدنه، پیشرانه قدرتمند شش سیلندر و انتقال قدرت به محور عقب، ب‌ام‌و M2 قادر است عملکرد فنی بسیار درخشانی از خود نشان دهد. البته این مدل به پایان عمر خود نزدیک شده بنابراین یک شرکت آلمانی به نام Lightweight که به تیونینگ خودروها اشتغال دارد، تصمیم گرفته با ارائه یک نسخه خاص، بدرقه باشکوهی برای این مدل ترتیب دهد.

این خودرو اکنون 731 اسب‌بخار قدرت در اختیار دارد، که تغییری واضح نسبت به مدل اولیه محسوب می‌­شود.این مدل که با نام کامل M2 Competition Finale Edition معرفی شده، اکنون 731 اسب‌بخار قدرت و 880 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد که تغییری واضح نسبت به مدل اولیه محسوب می‌­شود.

کیت تقویت شاسی Pro Street که در همکاری با آیباخ طراحی شده، سیستم اگزوز HJS 2x200 Zeller، اضافه شدن خنک‌کننده به سیستم ترمز، رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی مشکی، قطعات فیبرکربنی بدنه و رنگ مشکی براق بدنه را می­‌توان مهمترین تغییراتی دانست که بر بدنه و ظاهر این خودرو اعمال شده و آن را متمایز ساخته است.

ب‌ام‌و M2 Competition Finale Edition

در فضای کابین هم با چهار صندلی CS، فرمان با روکش آلکانترا و دکمه­‌های آبی روی آن و قطعاتی از جنس فیبرکربن در نقاط مختلف روبرو هستیم. از سایر جزئیات آبی رنگ در فضای داخلی می­‌توان به پدال‌ها و سر دنده اشاره کرد.

شرکت Lightweight فعلاً درباره قیمت M2 Competition Finale Edition اظهارنظر نکرده، اما علاقمندان می‌­توانند با تماس با این تیونر آلمانی، از جزئیات بیشتر آگاه شوند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران