بزرگ‌تر، به سفارش چینی‌ها

مرسدس‌بنز C کلاس LWB مدل 2021

31 فروردین 1400 22:05

جدیدترین محصول مرسدس‌بنز یعنی نسخه LWB کلاس C که با پسوند L شناخته می‌شود، در نمایشگاه شانگهای رونمایی شد. همانطور که مشخص است، این خودرو بر اساس علاقه چینی‌ها به با فاصله محوری طویل‌تر طراحی شده است.

این خودرو بر اساس علاقه چینی‌ها به با فاصله محوری طویل‌تر طراحی شده است.درست مانند C کلاس‌های کلاسیک، شرکت دو تیپ از این خودرو را رونمایی کرده که به راحتی می‌توان آن‌ها را از روی لوگوی روی جلوپنجره و ستاره ایستاده روی کاپوت متمایز کرد.

فاصله محوری ویرایش جدید با افزایش 89 میلی‌متری به 2954 میلی‌متر رسیده تا طول کلی خودرو را نیز به 4882 میلی‌متر برساند. شرکت می‌گوید که در ویرایش جدید با توجه به افزایش طول خودرو، سیستم تعلیق را نیز دستخوش تغییراتی کرده است.

فضای داخلی این خودرو بر اساس نسخه جهانی C کلاس جدید طراحی شده است. مرسدس‌بنز C کلاس L علاوه بر فضای بیشتر برای پای سرنشینان عقب، آپشن‌های ویژه‌ای نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. مانند زیر آرنجی بزرگ‌تر، جالیوانی، پورت USB و البته عایق جدید برای نویز.

مرسدس‌بنز C کلاس LWB مدل 2021

شرکت نسخه‌های سفارشی C کلاس را منحصراً برای بازار چین در دو مدل C200L و C260L به فروش می‌رساند. هنوز به صورت رسمی اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این دو خودرو منتشر نشده ولی گفته می‌شود مدل C200L مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 170 اسب‌بخار قدرت و C260L مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری با فناوری هیبریدی ملایم و قدرت 204 اسب‌بخاری است.

جعبه‌دنده هر دو خودرو به صورت استاندارد 9 سرعته و انتقال قدرت آن‌ها نیز به محور عقب است. اگرچه این آپشن وجود دارد که مشتریان بتوانند با پرداخت پول بیشتر نسخه چهار چرخ محرک 4Matic را هم سفارش دهند.

این خودرو می‌رود تا در کنار E کلاس L و A کلاس L سری لانگ‌های شرکت در بازار چین را تکمیل کند.

دیدگاه کاربران