معرفی i4 M Sport و سری 7 سفارشی

خودروهای جدید ب‌ام‌و در نمایشگاه خودروی شانگهای

1 اردیبهشت 1400 11:21

در میان تمام محصولاتی که شرکت ب‌ام‌و در نمایشگاه خودرو شانگهای 2021 به معرض نمایش درآورده، چهار مورد بیشتر از بقیه تازگی دارد: نسل جدید فناوری iDrive، کراس‌­اور برقی iX، سدان اسپرت i4 M Sport و نسخه‌­ای خاص از سری 7.

ب‌ام‌و i4 M Sport سدانی برقی با قدرت 523 اسب‌بخار است، از ب‌ام‌و سری 7 دو رنگ هم تنها 25 دستگاه عرضه خواهد شد.هرچند از مشخصات فنی i4 M Sport اطلاعی در دسترس نیست، اما می‌­توان برخی تفاوت­‌های ظاهری میان آن با نسخه استاندارد i4 را مشاهده کرد که شامل طراحی اسپرت سپر جلو با ورودی­‌های هوا در گوشه­‌ها، طراحی متفاوت سپر عقب، دیفیوزر جدید و اجزای اضافه شده به بدنه در نمای جانبی خواهد بود.

ب‌ام‌و درباره زمان عرضه i4 M Sport و مشخصات فنی مطلبی منتشر نکرده و تنها به اعلام قدرت 523 اسب‌بخار و رقم 4 ثانیه‌­ای صفر تا صد کیلومتر برساعت این محصول جدید بخش M Performance اکتفا نموده است.

ب‌ام‌و i4 M Sport

اما به سراغ ب‌ام‌و M760Li XDrive حاضر در نمایشگاه شانگهای برویم که با رنگ‌های نقره‌­ای کشمیر و قرمز Aventurine تزئین شده است. اکثر بخش‌های فضای کابین هم با چرم با کیفیت روکش شده و تجهیزاتی همچون نمایشگرهای مخصوص سرنشین عقب، کنسول مرکزی با کنترل تنظیمات و میز تاشو، از اهمیت سرنشینان عقب در این خودرو خبر می‌­دهند. تنها 25 دستگاه از این خودروی مجهز به پیشرانه 6 لیتری 12 سیلندر به مشتریان چینی عرضه خواهد شد هرچند که فعلاً درباره زمان آغاز ثبت سفارش اطلاعاتی منتشر نشده است.

دیدگاه کاربران