پیکاپ تنومند با قلب V6

گریت‌وال X Cannon با ترکیبی متضاد

1 اردیبهشت 1400 16:18

تقریباً همه نمایشگاه‌های خودروی دنیا به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا متوقف شده است. همه، غیر از نمایشگاه خودرو شانگهای 2021 که به راحتی در حال برگزاری است و از خودروهای زیادی میزبانی می‌کند. یکی از همین شرکت‌ها گریت‌وال است که پیش‌ از این با کانسپت برقی ORA همه را شگفت‌زده کرده بود. دیگر محصول این شرکت نیز خبرهای مهمی دارد.

گریت‌وال X کنون مجهز به یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر Vشکل با توربوشارژ است. این خودرو یک پیکاپ تنومند به اسم X Cannon است. گفته می‌شود این خودرو بر اساس آخرین ویرایش پلتفرم محصولات آفرود گریت‌وال ساخته شده است. یک ساختار مستحکم که ویژگی اصلی آن سیستم تعلیق با بازوهای دوجناقی روی هر دو محور جلو و عقب است. حتی مشتریان می‌توانند در صورت تمایل فنربندی بادی را به صورت سفارشی روی آن تعبیه کنند.

استفاده از سینی محافظ زیر بدنه، سپرهای درشت و زمخت و البته پوشش‌های روی گلگیر و رکاب، این خودرو را کاملاً سرسخت نشان می‌دهد. گفته می‌شود برای این خودرو تایرهای پهن و حرفه‌ای از برند BF گودریچ استفاده شده است.

پیکاپ گریت‌وال X Cannon

در مرکز این چهره باابهت، یک جلوپنجره پر زرق و برق با یک آرم غول‌پیکر دیده می‌‌شود. چراغ‌های جلوی مکعبی و یک کاپوت بزرگ و چراغ‌های عمودی ترکیبی متضاد را ایجاد کرده است.

گریت‌وال X کنون مجهز به یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر Vشکل با توربوشارژ است. جالب آن‌که این خودرو شامل جعبه‌دنده‌ای 9 سرعته اتوماتیک با قابلیت مود 4H است. رسانه‌های محلی مدعی شده‌اند که گریت‌وال در آینده‌ای نزدیک قصد دارد با نصب یک موتور برقی، این پیکاپ دو کابین را به صورت هیبریدی نیز تولید کند.

دیدگاه کاربران