ماجراجویی رنگی در تابستان

استون‌مارتین با طعم اسمارتیز

2 اردیبهشت 1400 21:20

آیا شما دنبال استون‌مارتین جدیدی هستید که بتوانید آن را با رنگ‌بندی لباس خود ست کنید؟ شاید خوش‌شانس باشید. چراکه شرکت به تازگی در نمایندگی نیوپورت کالیفرنیا در حال فروش مجموعه‌ای خاص از مدل‌ها با تم رنگ‌های تابستانی پاستل (مداد شمعی) است.

این مجموعه بی‌نظیر از استون‌مارتین‌های پاستلی، گزینه‌‌ای مناسب برای ماجراجویی‌های تابستانی است.نکته عجیب درباره این سری آن است که استون‌مارتین سری رنگی محصولات خود را فقط در این نمایندگی عرضه می‌کند. بنابراین اگر واقعاً قصد خرید یکی از اسپرت‌های رنگارنگ را دارید، باید فقط به کالیفرنیا سفر کنید.

واحد فروش شرکت در نیوپورت بیچ 5 مدل را آماده فروش کرده است. مدل اول کوپه ونتیج 2021 است که با رنگ بنفش فوق‌العاده طراحی شده است. این خودرو مانند قبل بدون تغییر در قوای محرکه با پیشرانه هشت سیلندر Vشکل دو توربو به صورت محدودی فروخته می‌شود.

اگر ونتیج کوپه مدنظر شما نیست، شرکت به شما نسخه روباز ونتیج را پیشنهاد می‌کند. مدلی چشم‌نواز با رنگ ویولت (بنفش ملایم) موسوم به Cardamom. این خودرو نیز با همان پیشرانه هشت سیلندر Vشکل تولید شده است.

استون مارتین DB11 با رنگ پاستلی

شاید اساساً نیاز شما یک خودروی کوپه نباشد. بنابراین می‌توانید روی شاسی‌بلند DBX حساب باز کنید. مدل جذاب با رنگ صورتی که به راحتی در بین انبوه کراس‌‌اورهای سفید و سیاه متمایز است. اگر هم تقاضای یک محصول سطح بالا را دارید، استون‌مارتین DB11 آماده شده که به رنگ آبی پروانه‌ای در دسترس است. دست آخر نسخه روباز یا ولانته DB11 نیز موجود است که با رنگ استثنایی آبی موسوم به آب شفاف، دیده می‌شود.

این مجموعه بی‌نظیر از استون‌مارتین‌های پاستلی، گزینه‌‌ای مناسب برای ماجراجویی‌های تابستانی است. انتظار می‌رود فروش این کالکشن فراتر از انتظار باشد. چراکه اکنون اغلب استون‌مارتین‌های موجود در دنیا با رنگ‌های سرد خاکستری، مشکی و سفید هستند.

دیدگاه کاربران