مخصوص بازار چین در تعداد محدود

لباس طلایی بر تن پول‌استار 1

3 اردیبهشت 1400 11:32

برند سوئدی پول‌استار قصد دارد نسخه تولید محدود از مدل 1 را در بازار چین عرضه کند.

قرار است تنها 25 دستگاه از این مدل سفارشی از اواخر سال جاری در بازار چین به فروش برسد.تمامی بدنه این خودروی سفارشی با رنگ طلایی مات تزئین شده که در فرهنگ چین، رنگی خوش یمن و نیک است. حتی اجزای مختلف بدنه مثل کالیپرهای ترمز و لوگو نیز با رنگ طلایی تزئین شده است. از سوی دیگر، با جزئیات مشکی براق در جلوپنجره و بخش پایینی بدنه به همراه رینگ‌های بزرگ مشکی مواجه هستیم که تضاد زیبایی با رنگ طلایی بدنه ایجاد کرده­‌اند.

رنگ طلایی در فضای کابین هم حضور داشته و کمربندهای ایمنی و دوخت روکش‌ها با این رنگ جالب توجه تزئین شده است.

پول‌استار 1 به پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری همراه با سوپرشارژر و توربوشارژر و دو موتور الکتریکی مجهز شده که در مجموع 619 اسب‌­بخار قدرت و هزار نیوتن‌متر گشتاور در اختیار این کوپه سوئدی قرار می­‌دهند. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این خودرو برابر با 4.2 ثانیه و قادر است تا 83 کیلومتر مسافت را تنها با اتکا بر نیروی الکتریسیته طی کند.

لباس طلایی بر تن پول‌استار 1

در فوریه 2021 پول‌استار اعلام کرد که پس از 4 سال تولید مدل 1، به حیات این مدل پایان می‌­دهد. بنابراین، مدل 2 فعلاً به عنوان تنها محصول این برند تازه تاسیس با قیمت پایه در حدود 60 هزار دلار به مصاف با رقبایی همچون تسلا مدل 3 می­‌رود. در آینده نزدیک شاهد معرفی نسخه ارزان‌تر از این خودرو با یک موتور و چند مدل کاملاً جدید از سوی پول‌استار باشیم. یکی از مدل‌های احتمالی، احتمالاً نسخه تولیدی از کانسپت Precept خواهد بود.

قیمت پایه پیشنهادی برای پول‌استار 1 طلایی برابر با 155 هزار دلار است که 5 هزار دلار از آن به رنگ بدنه مربوط می‌­شود. قرار است تنها 25 دستگاه از این مدل سفارشی از اواخر سال جاری در بازار چین به فروش برسد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران