خداحافظی از بازار استرالیا

معرفی آلفارومئو جولیتا نسخه Finale Edizione

16 اردیبهشت 1400 11:23

آلفارومئو قصد دارد با معرفی نسخه Finale Edizione از مدل جولیتا، پایان باشکوهی برای این خودرو در استرالیا رقم بزند.

آلفارومئو جولیتا Finale Edizione براساس نسخه ولوچه (Veloce) یعنی قوی­‌ترین مدل از هاچ‌بک آلفارومئو شکل گرفته است.خودروساز ایتالیایی هدف از ساخت این مدل تولید-محدود را ارائه مجموعه‌­ای شامل خصوصیات اسپرت، ظرافت ظاهری و عملکرد فنی پویا برای گرامیداشت خاتمه حضور جولیتا، عنوان کرده است.

برای تزئین بدنه آلفارومئو جولیتا Finale Edizione امکان انتخاب یکی از سه رنگ سفید آلفا، آبی آنودایز شده و خاکستری منیزیوم مات وجود دارد که در کنار کالیپر ترمز و برخی قطعات زرد رنگ بخش جلو و عقب بدنه، جلوه زیبایی ایجاد خواهد کرد.

در کنار این‌ها باید به جلوپنجره، روکش آینه­‌ها و رکاب­‌های جانبی هم اشاره کرد که با ظاهر مشابه فیبرکربن تزئین شده و جلوه خشن­‌تری به جولیتا Finale Edizione بخشیده است. سیستم اگزوز اسپرت Magneti Marelli به همراه رینگ‌های 18 اینچ، تکمیل‌کننده تغییرات ظاهری این خودروی خاص خواهد بود.

آلفارومئو جولیتا نسخه Finale Edizione

تحولاتی که برای کابین آلفارومئو جولیتا Finale Edizione درنظر گرفته شده نسبت به بدنه بسیار اندک بوده و به دوخت زرد رنگ پوشش فرمان و کفپوش‌­ها محدود شده ضمن این‌که سانروف برقی در این مدل به صورت استاندارد نصب می­‌شود.

آلفارومئو جولیتا Finale Edizione براساس نسخه ولوچه (Veloce) یعنی قوی­‌ترین مدل از هاچ‌بک آلفارومئو شکل گرفته بنابراین می­‌توان پیشرانه 4 سیلندر 1.75 لیتری توربوشارژ به قدرت 236 اسب­‌بخار و 340 نیوتن‌متر گشتاور را در زیر کاپوت این خودرو مشاهده کرد که نیروی خود را از طریق جعبه‌دنده دوکلاچه اتوماتیک به چرخ‌های جلو ارسال می­‌کند.

آلفارومئو جولیتا نسخه Finale Edizione

مدیر بازاریابی آلفارومئو آقای Tom Noble، این نسخه خاص از جولیتا را نمایشی از روح ایتالیایی این خودرو دانسته که در آینده مورد توجه مجموعه‌­داران قرار خواهد گرفت.

این خودرو در تیراژ محدود 35 دستگاه و با قیمت پایه 48,950 دلار استرالیا (معادل با 37,865 دلار آمریکا) در این کشور پهناور به فروش برسد.

دیدگاه کاربران