با فناوری‌های بیشتر و رنگ‌‌های جدید

معرفی بنتلی فلایینگ اسپور مدل 2022

21 اردیبهشت 1400 10:57

بنتلی اقدام به افزودن مواردی تازه به فهرست امکانات رفاهی استاندارد و قابل سفارش برای فلایینگ اسپور نموده تا این سدان لوکس را همچنان در کورس رقابت با سایرین نگاه دارد.

بنتلی در همکاری مشترک با شرکت ESI Group و به کمک فناوری دیجیتال، سروصدا و لرزش­‌های کابین این سدان لوکس را کاهش داده است.اولین مورد جدید برای مدل 2022، رنگ خاکستری  Cambrian  است که با اضافه شدن آن، تعداد رنگ‌های استاندارد قابل سفارش برای فلایینگ اسپور به 63 می‌رسد.

سه رنگ جدید برای تریم چوبی کابین بنتلی فلایینگ اسپور هم اکنون به نمونه‌های قابل سفارش اضافه شده است که به جای پوشش نیم میلیمتری براق قبلی، با پوشش 0.1 میلیمتری مات روکش می­‌شوند تا کاربر بتواند بافت چوب را لمس کند.

مجموعه City Specification که مواردی شامل تابلوخوان، صندوق برقی، هشدار ترافیک پشت سر، دوربین از نمای بالا، چراغ خوشامدگویی و دوربین­‌های تیره‌شونده خودکار را دربرمی­‌گیرد قبلاً با سفارش مشتری قابل عرضه بود ولی اکنون به صورت استاندارد به بنتلی فلایینگ‌اسپور اضافه شده است.

فیلتر پیشرفته تصفیه هوا با امکان پیشگیری از ورود خاک و مواد حساسیت­‌زا، مورد تازه دیگری است که به کابین مدل 2022 اضافه شده است.

کابین بنتلی فلایینگ اسپور مدل 2022

برای افزایش راحتی سرنشینان، بنتلی در همکاری مشترک با شرکت ESI Group و به کمک فناوری دیجیتال، سروصدا و لرزش­‌های کابین این سدان لوکس را کاهش داده است.

همچون قبل، بنتلی فلایینگ اسپور را می‌­توان با دو پیشرانه سفارش داد. گزینه اول، نسخه 6 لیتری توئین توربو 12 سیلندر است، که 626 اسب­‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته دوکلاچه خودکار به چرخ‌ها انتقال می‌­دهد.

گزینه دوم پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر توئین توربو است که 542 اسب­بخار قدرت و 770 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده این سدان لوکس قرار خواهد داد. با نصب این پیشرانه روی بنتلی فلایینگ اسپور، وزن کلی خودرو به میزان یکصد کیلوگرم کاهش می­‌یابد.

دیدگاه کاربران