خودرویی زیبا در تیراژ محدود

معرفی آلپاین A110 Legende GT

24 اردیبهشت 1400 18:17

شرکت آلپاین قصد دارد نسخه Legende GT از مدل A110 را مجدداً به بازار اروپا عرضه کند.

سری جدید آلپاین A110 Legende GT که قرار است تنها در تیراژ 300 دستگاه تولید شود، نسبت به نمونه‌های قبلی قدرتمندتر شده است.خریداران Legende GT می­‌توانند دو ترکیب رنگی برای بدنه و کابین این خودرو انتخاب کنند: بدنه با رنگ نقره‌­ای مرکوری به همراه پوشش چرم مشکی کابین با دوخت خاکستری یا رنگ آبی Abyss برای بدنه و چرم قهوه­‌ای برای پوشش کابین. صرف‌نظر از رنگ بدنه، تمام نمونه­‌های Legende GT به همراه رینگ‌های 18 اینچ چندپره، کالیپر ترمزهای طلایی و چراغ‌های LED عقب عرضه می­‌شوند.

تنظیم شش گانه صندلی­‌ها، پوشش جیر دینامیکا روی پشت آمپر، روکش فیبرکربنی خروجی­‌های سیتم تهویه و کنسول میانی، پلاک معرف شماره خودرو از مجموع نمونه‌­های تولید شده روی کنسول میانی، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب و سیستم صوتی استریو Focal، از دیگر امکانات رفاهی این خودروی سفارشی به‌شمار می­‌آید.

آلپاین A110 Legende GT

سری جدید آلپاین A110 Legende GT که قرار است تنها در تیراژ 300 دستگاه تولید شود، نسبت به نمونه‌های قبلی قدرتمندتر شده و از پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری توربوشارژ خود، 288 اسب­‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور دریافت می‌کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت برابر با 4.4 ثانیه و حداکثر سرعت هم به صورت الکترونیکی روی 249 کیلومتر برساعت محدود شده است. تنها گزینه قابل انتخاب برای سیستم انتقال قدرت آلپاین A110 Legende GT، جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک است.

قیمت پایه این خودرو در فرانسته 71,600 یورو تعیین شده که براساس نرخ برابری فعلی ارزها، تقریباً معادل با 86,782 دلار خواهد بود.

آلپاین A110 Legende GT

در پایان بد نیست به شایعاتی اشاره کنیم که این روزها درباره آینده A110 و برند آلپاین به گوش می‌­رسد. آقای لوکا دی‌مئو مدیرعامل رنو اخیراً از تمایل خود برای تبدیل برند آلپاین به یک «مینی فراری» و همچنین احتمال عرضه یک مدل برقی از سوی آلپاین خبر داده است. از سوی دیگر، اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی قصد دارد پس از به پایان رسیدن عمر A110، تاسیسات محل تولید این خودرو را به منظور صرفه­‌جویی در هزینه­‌ها تعطیل کند، امری که احتمال تولید نسل دوم این خودرو را در هاله‌­ای از ابهام قرار می­‌دهد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران