تقویت پیشرانه به کمک سوپرشارژر

شورولت سیلورادو زیر تیغ SVE

27 اردیبهشت 1400 11:28

ممکن است عملکرد قوای محرکه شورولت سیلورادو نظر بعضی از مشتریان را جلب نکند، شرکت SVE راه‌­حلی برای این مشکل ارائه کرده است. این تیونر اهل نیوجرسی با نصب سوپرشارژر روی پیشرانه سیلورادو، مرز تازه‌­ای برای عملکرد فنی این پیکاپ تعیین نموده و با توجه به محبوبیت این رده از خودروها در ایالات متحده، می­‌تواند نظر طیف گسترده‌­ای از مشتریان را به سوی خود جلب نماید.

تیونر آمریکایی با نصب سوپرشارژر با ظرفیت 3 لیتر روی پیشرانه هشت سیلندر شورولت سیلورادو، قدرت آن را به 710 اسب‌بخار رسانده است.درواقع بسیاری از شرکت‌های تیونر که این ­روزها در حوزه تقویت خودروهای پیکاپ فعالیت دارند، تمرکز خود را بر افزایش قابلیت آفرود این محصولات معطوف کرده‌­اند درحالیک‌ه SVE با ارائه پکیج Yenko/SC برای سیلورادو این خودرو را بگونه‌­ای تغییر داده که در عین جلب نظر علاقمندان خودروهای قدرتمند، سلیقه دوستداران مدل‌های لوکس را هم راضی کند. شاهد این ادعا می‌­تواند استفاده گسترده از پوشش چرمی در فضای کابین سیلورادو توسط متخصصان SVE باشد.

برای شروع، تیونر آمریکایی اقدام به نصب سوپرشارژر با ظرفیت 3 لیتر روی پیشرانه هشت سیلندر 6.2 لیتری سیلورادو نموده که قدرت خروجی این موتور حجیم را به 710 اسب‌­بخار رسانده است. البته لازم نیست مشتریان از بابت خدمات پس از فروش این خودروی تقویت شده نگران باشند چراکه گارانتی 3 سال یا 58 هزار کیلومتر برای پیشرانه آن درنظر گرفته شده است.

شورولت سیلورادو زیر تیغ SVE

برای کنترل قدرت این پیکاپ نیرومند، ترمزهای جلو با نمونه‌­های بزرگ شش پیستون تعویض شده ضمن‌­اینکه سیستم تعلیق ارتقاء یافته این خودرو به کمک‌فنرهای w/Fox مجهز شده و در محور جلو و عقب با به ترتیب 5 و 12 سانتی‌متر کاهش ارتفاع مواجه شده است. اجزای سیستم تعلیق در محور عقب با نمونه­‌های قوی­‌تر تعویض شده تا ضمن کاهش وزن، توانایی بهتری برای هماهنگ­‌سازی بدنه خودرو با پیشرانه تقویت­‌شده داشته باشد.

علاوه بر تغییرات پیشرانه و سیستم تعلیق، SVE ظاهر محصول خود را هم فراموش نکرده و برخی تزئیات جدید را برای آن پیشنهاد نموده که البته بنابر سفارش مشتری قابل تغییر است.

دیدگاه کاربران