برای گرامیداشت پیروزی در بازار اروپا

معرفی فورد رنجر رپتور Special Edition

5 خرداد 1400 15:30

سال گذشته فورد رنجر با ثبت آمار فروش 42,941 دستگاه در قاره اروپا، توانست تویوتا هایلوکس را با اختلاف زیادی پشت سر بگذارد، چراکه پیکاپ ژاپنی موفق به جلب نظر تنها 25,331 مشتری شد. اکنون فورد قصد دارد برای گرامیداشت این موفقیت، یک مدل سفارشی از این مدل را براساس تریم رپتور به مشتریان معرفی نماید.

رنجر رپتور Special Edition به مناسیت فروش عالی در اروپا در تیراژ محدود و با تغییرات ظاهری نسبت به مدل اصلی تولید می‌شود.رنجر رپتور Special Edition در تیراژ محدود و با تغییرات ظاهری نسبت به مدل اصلی تولید می­‌شود. این مدل از اکتبر سال جاری و در کنار سایر تریم­‌های رنجر همچون رپتور استاندارد، MS-RT ، Stormtrak و  Wolftrak در اروپا به فروش می‌­رسد.

یکی از تغییرات ظاهری این مدل نسبت به سایر نمونه­‌ها را می‌­توان به نوار مشکی مات با خطوط قرمز حاشیه ­آن نسبت داد که روی کاپوت، سقف، بخش جانبی بدنه، باله عقب و در محفظه بار دیده می­‌شود. لبه پهن گلگیرها، تزئین سپرها، دستگیره درها و جلوپنجره به رنگ مشکی مات به همراه اجزای تزئینی قرمز، سایر تغییرات اعمال شده بر چهره این نسخه از فورد رنجر رپتور است. 

فورد رنجر رپتور اسپشال ادیشن

رنجر رپتور نسبت به رنجر استاندارد، 150 میلی‌متر عریض‌تر و 51 میلی‌متر قدبلندتر است، که این ابعاد در نسخه Special Edition هم به قوت خود باقیمانده است.

خریداران رنجر رپتور Special Edition می­‌توانند این مدل را در رنگ‌های آبی Performance، خاکستری Conquer و سفید یخی سفارش دهند.

فورد رنجر رپتور اسپشال ادیشن

در فضای داخلی هم به لطف دوخت قرمز روکش فرمان، پوشش داخلی درها و بخش بالای داشبورد، حال و هوای اسپرت به کابین القاء شده ضمن ­این‌که روکش چرم صندلی­‌ها مختص به این مدل نیست و رنگ خاکستری بخش نشان‌دهنده نیز تنها در همین نسخه Special Edition موجود است.

همنطور که قبلاً اشاره شد، تمام تغییرات اعمال شده بر Special Edition ظاهری بوده و شاسی و پیشرانه آن مشابه رنجر رپتور باقیمانده است. بنابراین نیروی محرکه رنجر رپتور Special Edition هم از پیشرانه 2 لیتری توئین توربو دیزل EcoBlue تامین شده و از طریق جعبه‌دنده 10 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران