ایجاد فضایی لوکس برای سرنشینان

معرفی مرسدس‌بنز اسپرینتر با تیونینگ کارلکس

10 خرداد 1400 15:15

جدیدترین پروژه شرکت کارلکس، نسخه تازه‌­ای از ون مشهور ساخت مرسدس‌بنز یعنی اسپرینتر است که با چهره تازه­‌ای وارد میدان شده.

باید اعتراف کرد که بخش عقبی این خودرو دنیای دیگری است.نخستین عامل جلب توجه در این مدل که با لقب Urban Edition نامیده شده، پوشش سیاه رنگ بدنه و رینگ‌های 18 اینچی شش پره مشکی است، که چهره‌­ای مرموز به این خودرو هدیه کرده است. سپرهای جدید، قطعات خاکستری مات در بخش پایینی بدنه و تایرهای 255/55 R18 سری VanContact ساخت کانتیننتال، از دیگر تغییرات مهم ظاهری این ون آلمانی بشمار می‌­آید.

شرکت کارلکس بخش اعظم فضای کابین اسپرینتر را با چرم ناپا روکش نموده ضمن این‌که بخش بالایی داشبورد هم با آلکانترا پوشانده شده است. نورپردازی داخلی، طرح جدید فرمان با روکش چرم و نشان Carlex روی بخش مرکزی صندلی­‌ها، سایر ویژگی­‌های بخش جلوی کابین این خودرو است.

مرسدس‌بنز اسپرینتر با تیونینگ کارلکس

هرچند صندلی­‌های ردیف جلو در کارلکس اسپرینتر فضایی خوشایند برای سرنشینان فراهم کرده، اما باید اعتراف کرد که بخش عقبی این خودرو دنیای دیگری است. کفپوش سفارشی، تنظیم چندگانه صندلی­‌ها و میزهای تاشو به همراه یک میز اصلی در بخش میانی کابین، بخشی از امکاناتی است که برای تامین آسایش سرنشینان عقبی این ون آلمانی فراهم شده است.

همان‌طور که از محصولات کارلکس انتظار می­‌رود، اسپرینتر Urban Edition هم خودروی ارزانی نبوده و 18,995 یورو (23,278 دلار) گران‌تر از نسخه استاندارد این خودرو است.

دیدگاه کاربران