مناسب برای علاقمندان آفرود

معرفی تانک شخصی Ripsaw EV3-F4

14 مهر 1400 12:26

اگر جزء آن‌دسته علاقمندان آفرود هستید که قابلیت خودروهایی همچون جیپ رانگلر و فورد برانکو را برای سفرهای خود کافی نمی­‌دانند، بهتر است نگاهی به این تانک با کاربری تفریحی بیاندازید. این تانک غیرنظامی که برای مصارف شخصی طراحی شده، Ripsaw EV3-F4 نام دارد و توسط شرکت Howe & Howe ساخته شده است.

علیرغم ظاهر خشن و نظامی بدنه EV3-F4، فضای کابین آن با هدف تامین حداکثر راحتی سرنشینان و مشابه با یک خودروی لوکس طراحی شده است.این تانک براساس ساختار فولادی لوله‌­ای با مقاومت بالا شکل گرفته و به پیشرانه 6.6 لیتری 8 سیلندر توربودیزل دورامکس مجهز شده، که البته برای نصب در این خودرو تقویت شده است. خروجی پیشرانه برابر با 800 اسب‌­بخار قدرت و 2033 نیوتن‌متر گشتاور است، که از طریق جعبه‌دنده پنج سرعته Allison 1000 به زمین منتقل می­‌شود.

شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت EV3-F4 رقمی در حدود 20 ثانیه اعلام شده، که البته با توجه به طراحی و کاربری این خودرو کاملاً قابل انتظار است.

علیرغم ظاهر خشن و نظامی بدنه EV3-F4، فضای کابین آن با هدف تامین حداکثر راحتی سرنشینان و مشابه با یک خودروی لوکس طراحی شده است، که نصب صندلی‌­های ریکارو با پوشش چرم و مجهز به گرمکن و تهویه را می­‌توان شاهد این مدعی دانست. سامانه ارتباطی Bose و دو نمایشگر بزرگ 12 اینچی لمسی Garmin، از دیگر امکانات رفاهی این تانک شخصی خواهند بود.

تانک شخصی Ripsaw EV3-F4

یکی از نکات جالب درباره EV3-F4، مسدود بودن مسیر ورود جریان هوا به کابین است، که به عدم نفوذ جریان آب یا عناصر نامطلوب به فضای داخلی در مواقع بحرانی منجر خواهد شد.

تزئین با رنگ مشکی مات، چراغ‌های LED، گرمکن شیشه جلو، دوربین دید اطراف، مخازن ذخیره آب و قلاب وینچ، از مهمترین نکات قابل ذکر درباره بدنه این تانک شخصی به‌شمار می­‌آید.

تانک شخصی Ripsaw EV3-F4

این تانک در جریان حراجی Hemmings به فروش خواهد رسید که البته زمان زیادی تا برگزاری آن باقی نمانده است. بالاترین رقم پیشنهادی برای این وسیله نقلیه عجیب تاکنون به 425 هزار دلار رسیده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران