نیسان با عرضه لیف کانورتیبل همه را متعجب کرد.

هواخوری به بهانه رکوردشکنی

6 خرداد 1397 16:29

تغییرات عجیب‌وغریب در دنیای خودرو تمامی ندارد. در جدیدترین سورپرایز نیسان با برش سقف مدل لیف، این هاچ‌بک برقی را به کانورتیبل برقی تبدیل کرده است. البته نیسان سابقه تبدیل محصولات مختلف به خودرویی کانورتیبل را در کارنامه دارد. آن‌ها پیش از این مدل مورانو را هم به صورت کابریولت عرضه کرده بودند، که نتیجه کار بسیار بحث‌انگیز از آب درآمد. با این حال چرا نیسان دوباهر دست به چنین کاری زده است؟

خلق نسخه کانورتیبل به مناسبت گرامیداشت دستیابی به آمار فروش صدهزار دستگاهی نیسان لیف در ژاپن است.خلق نسخه کانورتیبل به مناسبت گرامیداشت دستیابی به آمار فروش صدهزار دستگاهی نیسان لیف در وطن خود یعنی ژاپن است، که حتماً نقطه عطفی برای این خودرو و شرکت به حساب می‌آید. این خودرو در توکیو رونمایی شده است، جایی که نزدیک به یکصد کارشناس گرد هم آمده‌اند تا درباره مسائل مربوط به محیط زیست و آلاینده‌ها بحث کنند.

نیسان جزئیات خاصی درباره تغییرات اعمال شده روی این خودرو اعلام نکرده است. با این حال می‌دانیم که نیسان برنامه‌ای برای تولید این خودرو ندارد.

جدا از نسخه هاچ‌بک لیف، نیسان نسخه سدان آن را هم در بازار چین عرضه کرده است. همچنین مدتی پیش و در نمایشگاه خودروی پکن، نیسان از یک خودروی برقی اختصاصی برای بازار چین که در همین کشور تولید شده رونمایی کرد.

 

 

 

دیدگاه کاربران