مسافرت با چاشنی ملایم آفرود

معرفی سیتروئن My Ami باگی کانسپت

27 آذر 1400 16:21

جدیدترین کانسپت برقی سیتروئن باگی جذابی است به اسم My Ami است، که به ادعای فرانسوی‌ها با تمرکز روی حمل بار و مسافرت‌ طراحی شده.

به گفته سیتروئن این خودرو یک محصول کاملاً تفریحی است که برای لذت بردن از تعطیلات آخر هفته طراحی شده است.آنچه مشخص است، طراحی نسخه جدید به مراتب تهاجمی‌تر از سایر نسخه‌های سیتروئن امی است. در نمای جلویی به طرز جالبی شاهد یک محافظ فلزی برای چراغ‌ها هستیم. روی سقف نیز یک باربند مسافرتی و یک چراغ پرنور مخصوص خودروهای آفرود دیده می‌شود. هم‌چنین محل قرارگیری تایر زاپاس نیز روی سقف است.

در مدل My Ami Buggy می‌توان گلگیرهای کوچکی را مشاهده کرد که تلاش سیتروئن برای هرچه بیشتر آفرود کردن آن را نشان می‌دهد. رینگ‌هایی که به رنگ طلایی مات درآمده‌اند، جلوه منحصربه‌فردی به این خودرو بخشیده‌اند.

سیتروئن My Ami باگی کانسپت

برخلاف مدل‌های قبلی، روی این محصول یک درب در بخش زردرنگ تعبیه شده که قابلیت جدا شدن از بدنه را دارد. در این خودرو پرده‌هایی نیز برای محافظت سرنشینان از شرایط بد آب و هوایی نیز در نظر گرفته شده است.

داخل کابین کوچک آن یک فضای قابل قبول برای کیف نیز در زیر فرمان به چشم می‌خورد. درواقع با توجه به ساختار شاسی، اغلب فضاهای ذخیره‌سازی در کناره‌ها و فرورفتگی‌ها اعمال شده است. برای شارژ امی جدید یک کابل توکار در کنار سرنشین قرار دارد که برای حفظ آیرودینامیک خودرو پنهان شده است.

سیتروئن My Ami باگی کانسپت

به گفته سیتروئن این خودرو یک محصول کاملاً تفریحی است که برای لذت بردن از تعطیلات آخر هفته طراحی شده است. با این حال عملاً هیچ تمایلی از سوی فرانسوی‌ها برای تولید این کانسپت دیده نمی‌شود. با این حال مشتریان بازار آمریکا می‌توانند نسخه استاندارد این خودرو را به زودی خریداری کنند.

دیدگاه کاربران