• اسکوتر برقي ياماها EMF
  • Yamaha EMF Electric Scooter

با قابلیت تعویض سریع باتری‌ها

یاماها EMF برقی معرفی شد

9 بهمن 1400 15:33

در حالی که همه مشتریان انتظار داشتند یاماها اسکوتر برقی E01 جدید خود را راهی بازار کند، اما انتشار چند تیزر و برخی از شایعات نشان داد که این شرکت حالا می‌خواهد مدل برقی EMF را به دست مشتریان برساند.

باتری‌های قابل تعویض در یاماها EMF یکی از بزرگ‌ترین مزایای فنی آن به حساب می‌آیند.یاماها EMF که قرار است در بازار تایوان به صورت پایلوت عرضه شود، حاصل همکاری ژاپنی‌ها و شرکت تایوانی Gogoro است، که یکی از برندهای معروف موتورسیکلت‌سازی این کشور به حساب می‌آید. محصولات گوگورو در بازارهای دیگر نیز به سرعت در حال گسترش است.

باتری‌های قابل تعویض در یاماها EMF یکی از بزرگ‌ترین مزایای فنی آن به حساب می‌آیند. جدا از این، موتورسیکلت فوق با ایستگاه‌های شارژ اختصاصی گوگورو که در سرتاسر کشور وجود دارند نیز سازگار هستند. این یعنی اگر باتری موتورسیکلت به اتمام رسید می‌توانید به یکی از چندین ایستگاه این برند مراجعه کنید و باتری شارژشده را سریعاً دریافت و تعویض کنید.

یاماها EMF برقی

با وجود ابعاد کوچک، یاماها EMF دارای یک موتور برقی 7.6 کیلوواتی است، که برایش شتاب صفر تا 50 کیلومتر برساعت حدود 3.5 ثانیه‌ای را به ارمغان می‌آورد. این تقریباً معادل توانایی یک یاماهای 125 سی‌سی با 10 اسب‌بخار قدرت است.

یاماها EMF چند ویژگی فنی بارز نیز دارد. نمایشگر دیجیتال آن تمام LED است و قابلیت انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی را دارد. چراغ‌های اصلی LED و سوئیچ هوشمند آن با فناوری NFC کار می‌کند. طراحی مدرن و تهاجمی این یاماها به خوبی با تمام این ویژگی‌های فناورانه هماهنگ است. ارتفاع 785 میلی‌متری صندلی و وزن 114 کیلوگرمی‌اش، آن را بسیار در دسترس کرده است.

یاماها EMF برقی

یاماها برای مشتریان رنگ‌های آبی روشن، سبز تیره و مشکی را ارائه داده است. رینگ‌های 10 اینچی این موتورسیکلت به ترمزهای 200 و 190 میلی‌متری دیسکی در عقب و جلو مجهز شده‌اند.

درمورد قیمت این یاماهای برقی نیز گمانه‌زنی‌هایی حدود 3600 دلار مطرح می‌شود.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما دنبال کنید.

دیدگاه کاربران