شاهکارهایی با قلب 1923 سی‌سی

2 محصول جدید هارلی دیویدسون از راه رسیدند

10 بهمن 1400 12:09

موتورسیکلت‌های تورر جدید هارلی‌دیویدسون Road Glide ST و Street Glide ST با رنگ‌های مدرن تیره و برنزی معرفی شده‌اند. هارلی با استفاده از تریم کروم روی لوله‌های اصلی در مقابل پوشش مشکی بلوک پیشرانه، تضادی چشم‌نواز را ایجاد کرده است.

هر دو تیپ رود و استریت سری گلاید ST از پیشرانه یکسان 1923 سی‌سی دوقلوی Vشکل استفاده می‌کنند.هر دو تیپ رود و استریت سری گلاید ST از پیشرانه یکسان 1923 سی‌سی دوقلوی Vشکل استفاده می‌کنند. به لطف استفاده از تغییرات مکانیکی روی میل‌بادامک و بهینه‌سازی مکانیزم جریان ورودی سوخت، خروجی این قوای محرکه به 105 اسب‌بخار در 5020 دور در دقیقه با 168 نیوتن‌متر در 3750 دور در دقیقه رسیده است.

در حقیقت پوسته بیرونی است که تبدیل به وجه تمایز اصلی این دو هارلی شده است. روی رود گلاید ST می‌توان ساختاری شبیه دماغه کوسه با آیرودینامیک بالا را مشاهده کرد. در حالی که استریت گلاید ST دارای پوسته سنتی هارلی‌دیویدسون است.

برمبو برای سیستم ترمز محصولات جدید هارلی‌ سراغ نسخه جدید رفلکس رفته است. البته مانند همیشه ترمزهای عقب و جلو به صورت استاندارد به فناوری ABS مجهز شده‌اند. نکته جالب توجه درباره این ترمزها، قابلیت کنترل نیرو در هنگام پیچیدن است. هم‌چنین روی این موتورها سیستم کنترل لغزش گشتاور و کنترل فشار باد تایر نیز به صورت استاندارد نصب شده است.

هارلی دیویدسون استریت گلاید st
هارلی دیویدسون استریت گلاید ST

سیستم تعلیق در محور جلو از چنگال‌های تلسکوپی با قطر 49 میلی‌متر استفاده می‌کند، که براساس یک سنت قدیمی، غیرقابل تنظیم هسنند. در حالی که در محور عقب یک مونوشوک قابل تنظیم دیده می‌شود.

امکانات سواری شامل کروز کنترل الکترونیکی، سیستم اطلاعات و سرگرمی مخصوص هارلی، رابط کاربری بوم باکس با نمایشگر لمسی، استارت بدون سوئیچ و چراغ‌های تمام LED می‌شود.

هارلی دو گزینه جدید رنگی را برای نسخه 2022 این محصولات در نظر گرفته است. مشکی Vivid و خاکستری Gunship.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما دنبال کنید.

مترجم : نیما حدادی

منبع : paultan.org

دیدگاه کاربران