• رم 1500 به احترام آتش‌نشانان
  • رم 1500 به احترام آتش‌نشانان
  • رم 1500 به احترام آتش‌نشانان
  • رم 1500 به احترام آتش‌نشانان

به احترام آتش‌نشانان

رم 1500 سفارشی با هدفی خاص

25 بهمن 1400 14:28

برند Ram از زیرمجموعه‌های دوج که به صورت تخصصی روی پیکاپ‌ها کار می‌کند از سال 2019 اقدام به ارائه نسخه ویژه‌ای موسوم به Built to Serve برای مدل‌های 1500 کرده است. مدلی ویژه که با استقبال خیره‌کننده مشتریان روبرو شده است.

این نسخه خاص از رم 1500 به‌عنوان ادای دین به آتش‌نشانان معرفی شده است.اکنون شرکت آماده است تا فاز دوم این مدل‌های تولید محدود را نیز عرضه کند. برای پروژه سال 2022 یک سری ویژه از رم 1500 به احترام آتش‌نشانان طراحی شده است.

کاملاً مشخص است که این خودرو از نظر بصری بهبود یافته است. خبر خوب این‌که تولید این خودرو از ماه جاری در کارخانه استرلینگ هایتس میشیگان شروع خواهد شد و از اواخر امسال به نمایندگی‌های رم خواهد رسید. در فازهای بعدی، مدل‌هایی به احترام افسران پلیس و ارائه‌دهندگان خدمات پزشکی نیز ساخته خواهد شد. هر یک از این سه مدل به صورت ویژه و در تعدادی محدود راهی بازار خواهند شد.

رم 1500 به احترام آتش‌نشانان

همان‌طور که گفته شد، اولین مدل از این خانواده به‌عنوان یک ادای دین به آتش‌نشانان معرفی شده است. مدلی که رنگ بیرونی آن قرمز Redline و مشکی Diamond اعلام شده است. به منظور بهبود بیشتر طراحی بیرونی این پیکاپ، رم سراغ جلوپنجره مشکی، سپرهای مشکی و البته رینگ‌های 20 اینچی آلومینیومی تیره با طراحی جدید رفته است. مانند تمام تولیدات سری قبلی این خانواده، در رم 1500 جدید نیز پرچم آمریکا به‌عنوان یک نماد یادبود روی یک‌چهارم انتهایی خودرو نصب شده است.

داخل کابین یک فضای مشکی با تودوزی نارنجی دیده می‌شود، که اشاره مستقیمی به خدمت‌رسانی اضطراری این خودرو دارد. شاید جالب باشد بدانید مشتریان این پیکاپ تنومند می‌تواند داخل کابین آن پرچم‌ها و یا شعارهای بیشتری برای نصب سفارش دهند.

رم 1500 به احترام آتش‌نشانان

رم برخلاف مدل‌های متعارف، از تزئینات بیشتر به ویژه تزئینات کرومی روی داشبورد و قسمتی از پوشش درها استفاه کرده است. هم‌چنین روی این خودرو تجهیزات مخصوص آفرود نیز نصب خواهد شد.

نسخه جدید رم 1500 Built to Serve با قیمت پایه 46 هزار و 625 دلاری آماده فروش خواهد بود.

مترجم : نیما حدادی

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران