• قيمت ديسک و صفحه کلاچ ال 90 (تندر)

قیمت جدید برندهای عظام و ایساکو

قیمت دیسک و صفحه کلاچ ال 90 (تندر)

22 خرداد 1402 14:08

در این مطلب، جدیدترین قیمت دیسک صفحه کلاچ ال 90 شامل انواع دیسک و صفحه شرکتی، دیسک و صفحه ایساکو (سایپا یدک)، دیسک ال 90 فرانسوی، دیسک و صفحه عظام و سایر برندهای معروف بازار را مشاهده می‌کنید. توجه داشته باشید که این قیمت‌ها بصورت تقریبی جمع‌آوری شده و براساس نرخ روز ارز، درجه و کیفیت جنس قطعات و همچنین شرکت عرضه‌کننده، ممکن است با قیمت لحظه‌ای بازار لوازم یدکی خودرو، تفاوت‌هایی داشته باشد. قیمت تقریبی انواع صفحه کلاچ رنو تندر را در جدول زیر مشاهده می‌کنید: 

برند بازار
قیمت صفحه کلاچ سایپا یدک 5 میلیون و 950 هزارتومان
قیمت صفحه کلاچ والئو 3 میلیون و 700 هزارتومان
قیمت صفحه کلاچ لوک -
قیمت صفحه کلاچ عظام 1 میلیون و 970 هزارتومان
قیمت صفحه کلاچ رنو 5 میلیون و 800 هزارتومان
قیمت صفحه کلاچ دایکن -

*قیمت‌های جدول فوق، بصورت تقریبی است.

راهنمای خرید دیسک و صفحه

برای آشنایی با انواع صفحه کلاچ خودرو، مشکلات رایج صفحه کلاچ، تعویض صفحه کلاچ، پیشنهاد می‌کنیم مقاله دیسک و صفحه کلاچ خودرو را مطالعه کنید.

قیمت لوازم یدکی تندر 90

در مقاله قیمت لوازم یدکی تندر، از جدیدترین قیمت لوازم مصرفی تندر، لوازم تندر 90 جدید، انواع لوازم یدکی پارس تندر و لیست قیمت قطعات بدنه تندر 90 در بازار لوازم یدکی خودرو مطلع شوید.

تجربه رانندگی با تندر پلاس اتومات

حکایت تندر 90 در کشورمان داستانی عجیب از انکار تا رویاست؛ خودروی درجه دو اروپایی که روزی قرار بود ارزان‌قیمت تمام شود و جای پیکان و امثالهم را پر کند، حالا به گل سرسبد بازار تبدیل شده و با آنچنان قیمتی به دست مصرف‌کننده می‌رسد که می‌توان نام آن را در زمره خودروهای گران‌قیمت و رشک‌برانگیز ذکر کرد. در مقاله تست تندر 90 پلاس می‌توانید تجربه رانندگی با این خودرو را مطالعه کنید.

مشکلات ال 90 پس از 2 سال رانندگی

علی‌رغم طراحی ظاهری نه چندان زیبا، کیفیت مناسب و اعتماد مشتریان به رنو تندر 90، مهمترین عواملی است، که این خودرو را در میان بخشی از مخاطبان محبوب ساخته. در مقاله تجربه 2 سال رانندگی با تندر همراه ما باشید تا یکی از آخرین نمونه­‌های تولید شده از تندر 90 را پس از پیمودن بیش از 14 هزار کیلومتر مسافت، مورد بررسی قرار دهیم.

مشخصات انواع ال 90 ایرانی

از لینک مشخصات فنی رنو، می‌توانید مشخصات ال 90 شامل تندر 90 دنده‌ای، تندر 90 اتوماتیک، تندر 90 پلاس، پارس تندر و سایر محصولات رنو در بازار ایران را مشاهده کنید.

دفترچه خودرو ال 90

در مقاله دانلود دفترچه راهنمای خودرو می‌توانید کتابچه انواع محصولات پارس خودرو و ایران خودرو، ازجمله کتابچه تندر پلاس، کتابچه پارس تندر و همچنین کتابچه تندر معمولی را بصورت رایگان، دریافت کنید.

دیدگاه کاربران