• وسپا پيک نيک
  • وسپا پيک نيک
  • وسپا پيک نيک
  • وسپا پيک نيک

لذت بردن از تعطیلات با اسکوتر

معرفی وسپا پیک نیک

16 تیر 1401 09:00

اگر به حال و هوای فیلم‌های کلاسیک ایتالیایی علاقمند هستید، احتمالاً باید سواری با وسپا پیک نیک 150 مدل 2022 را تجربه کنید. این اسکوتر جذاب که براساس وسپا پریماورا شکل گرفته، سال قبل با قیمت 4500 دلار و در تیراژ 39 دستگاه در مالزی به فروش رسید، اما برای سال 2022 با رنگ‌های جدید عرضه شده است.

مشخصات فنی وسپا پیک نیک 150 تغییری نکرده است، بنابراین قوای حرکتی این اسکوتر همچنان از پیشرانه Vespa I-Get به حجم 154.8 سی‌سی است..رنگ‌های سبز Verde و خاکستری Grigio در مدل 2022 جایگزین سه رنگ خاکستری Materia، سفید Innocenza و سبز Relax در مدل قبلی شده است. صندلی قهوه‌­ای از مدل پیشین به یادگار مانده، درحالی‌که سبد وسایل که محفظه جداشونده خنک‌­کننده را به همراه دارد نیز به مدل جدید اضافه شده است.

رینگ‌های 12 اینچی سفید، جای خود را به نمونه­‌های خاکستری داده است، درحالی‌که میله­‌های کرومی و جزئیات قهوه‌­ای روی پارکابی و دو انتهای بدنه دیده می­‌شود.

مشخصات فنی وسپا پیک نیک 150 تغییری نکرده است، بنابراین قوای حرکتی این اسکوتر همچنان از پیشرانه Vespa I-Get به حجم 154.8 سی­‌سی با خروجی 12.7 اسب‌­بخار قدرت و 128 نیوتن‌متر گشتاور تامین می­‌شود. حداکثر نیرو و گشتاور به ترتیب در دورشمار 7.750 و 6500 دور حاصل شده که از طریق جعبه‌دنده CVT به چرخ‌ها منتقل می­‌شود.

وسپا پیک نیک

شاسی فلزی، ارتفاع 790 میلی‌متری صندلی راکب، دیسک ترمزهای تک­ سیلندر هیدرولیکی در محورهای جلو و عقب و مخزن 8 لیتری سوخت، از دیگر مشخصات فنی وسپا Pic Nic 150 است.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت و قیمت روز موتور سیکلت را در باما دنبال کنید.

شرایط فروش کویر موتور

جهت مشاهده آخرین قیمت محصولات کویر موتور شامل انواع موتورسیکلت کویر، موتورسیکلت وسپا، موتورسیکلت KTM اتریش و سایر محصولات کویر موتور، مقاله قیمت کویر موتور فروش اقساطی را مطالعه کنید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : paultan.org

دیدگاه کاربران