• نيسان آلمرا Sportech-X

سدانی اقتصادی با قیمت 20 هزار دلار

معرفی نیسان آلمرا Sportech-X

19 مرداد 1401 17:39

کمپانی نیسان در تایلند، نسخه محدود مدل Almera Sportech-X را عرضه کرده است. این خودرو تنها به تعداد 300 دستگاه تولید می‌شود.

قیمت این خودرو برابر با 19460 دلار است و به یک پیشرانه سه سیلندر توربوشارژ با حجم 1 لیتر مجهز شده است.نسخه Sportech-X بر اساس مدل پایه VL Sportech بوده که اسپرت‌تر است و کیت‌بدنه‌ای با طراحی Autech دارد. تجهیزات اضافی با قیمت 560 دلار نیز در دسترس است. اگر به موارد اضافی دقت کنید، متوجه می‌شوید که این مبلغ کمی است.

در قسمت بیرونی، مواردی مانند رینگ‌های 16 اینچی با طراحی دو رنگ (پره‌های بیش‌تر و یک اینچ بزرگ‌تر)، سر اگزوز کرومی، برچسب Sportech-X روی ستون‌های B (ستون‌ها و سقف مشکی هستند) و نمادهای Sportech-X روی در صندوق و پایین درهای عقب دیده می‌شود.

این کیت اضافه، ویژگی‌های متنوعی را به کابین خودرو اضافه می‌کند؛ مانند نور محیطی قرمز، صندلی‌هایی با روکش چرم مشکی، لوگو Sportech-X و دوخت قرمز، کفپوش‌ها و صفحات با لوگو Sportech-X، چراغ خوش‌آمد‌گویی با لوگو قرمز رنگ Sportech-X، پدال‌های اسپرت و لوگو  Sportech-X روی اهرم تعویض دنده.

نیسان آلمرا Sportech-X

قیمت این خودرو برابر با 19460 دلار است و همان گونه که ذکر شد، 560 دلار گران‌تر از نسخه VL Sportech است. قیمت‌ نسخه‌های Almera تایلندی در اوایل همین ماه، به دلیل افزایش هزینه‌ها، 168 دلار افزایش یافت.

نیسان Almera به یک پیشرانه سه سیلندر توربوشارژ با حجم 1 لیتر مجهز شده است، که 100 اسب‌بخار قدرت و 152 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس X ترونیک نیسان، به چرخ‌ها می‌فرستد. این محصول به واسطه پیشرانه خود، از سایر خودروهای اقتصادی بازار تایلند متمایز شده است؛ زیرا سایر خودروها، مانند تویوتا یاریس آتیو، معمولا پیشرانه 1.2 لیتری دارند.

نیسان آلمرا Sportech-X

بنابراین، نیسان آلمرا تنها سدان کلاس B با پیشرانه توربو کوچک در بازار تایلند است؛ زیرا پیش‌فرض یک پیشرانه 1.5 لیتری در نظر گرفته شده است.

دیدگاه کاربران