• ميتسوبيشي اوتلندر Black Edition در ژاپن

در دو نسخه 5 و 7 نفره

معرفی میتسوبیشی اوتلندر Black Edition در ژاپن

19 مهر 1401 09:09

با معرفی میتسوبیشی اوتلندر Black Edition در ژاپن، تنوع مدل‌های این شاسی‌بلند در سرزمین آفتاب تابان افزایش یافته و البته مدل پایه نیز مورد بروزرسانی قرار گرفته است.

نسخه Black Edition در دو ظرفیت 5 یا 7 نفره با قیمت 34,710 یا 35,383 دلار وارد بازار شده است.میتسوبیشی اوتلندر Black Edition براساس تریم G از این خودرو شکل گرفته با این تفاوت که برخی قسمت‌های بدنه شامل جلوپنجره، زیرسپری جلو و عقب، آینه­‌های جانبی و رینگ‌های 20 اینچی با رنگ مشکی تزئین شده است.

خریداران می‌­توانند ترکیب رنگ جدید خاکستری تیتانیوم متالیک و مشکی میکا را در کنار سه ترکیب دو رنگ موجود، انتخاب کنند.

غیر از تریم جدید، تمام مدل‌های نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر در بازار ژاپن اکنون به اینترنت بی‌سیم داخلی مجهز شده است. عملکرد جدید باز و بسته شدن درها با سامانه My Mitsubishi Connect سازگار شده است، که چندین عملکرد متفاوت را به همراه خواهد داشت.

میتسوبیشی اوتلندر Black Edition در ژاپن

دو ترکیب رنگی جدید قرمز Diamond یا نقره‌­ای Sterling متالیک به همراه مشکی میکا برای سقف را نیز می­‌توان برای تمام تریم‌های میتسوبیشی اوتلندر انتخاب کرد.

میتسوبیشی اوتلندر در بازار ژاپن در تریم‌های M , G و P در کنار نسخه Black Edition عرضه خواهد شد. تریم­ M میتسوبیشی اوتلندر با ظرفیت 5 نفر با قیمت 31,775 دلار به فروش می‌­رسد درحالی‌که تریم G با ظرفیت 5 یا 7 نفر با قیمت 34,104 یا 34,733 دلار عرضه شده است. قیمت تریم­ P میتسوبیشی اوتلندر با ظرفیت 7 نفر، 37,713 دلار تعیین شده درحالی‌که نسخه Black Edition در دو ظرفیت 5 یا 7 نفره با قیمت 34,710 یا 35,383 دلار وارد بازار شده است.

دیدگاه کاربران