• کراس اور هيبريدي دانگ فنگ E5

مجهز به پیشرانه هیبریدی

معرفی دانگ فنگ E5

25 مهر 1401 12:57

شرکت دانگ ­فنگ سال گذشته از یک محصول جدید با نام دانگ فنگ 580 رونمایی کرد. اما به تازگی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) برخی اطلاعات مربوط به نسخه پلاگین-هیبرید از این خودرو را منتشر کرده که با نام E5 وارد بازار خواهد شد. این محصول، 363مین خودروی جدیدی است که اطلاعات آن از ابتدای سال جاری تاکنون توسط MIIT منتشر می­‌شود.

سامانه هیبرید دانگ ­فنگ E5 از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 110 اسب‌بخار قدرت و یک موتور برقی با نیروی 177 اسب­‌بخار روی محور جلو تشکیل شده است.دانگ ­فنگ E5 علاوه بر مشخصات فنی، تغییراتی در نمای جلو و عقب را به همراه دارد. جلوپنجره بزرگ با اجزای ریز همرنگ بدنه، در کنار چراغ‌های جلو با فرم افقی و نوار شبکه هوا در میان آن‌ها قرار گرفته است، درحالی‌که نمای عقب با چراغ‌های سرتاسری پیوسته، شیشه نسبتاً کوچک و شبرنگ­های بزرگ روی سپر عقب تعریف شده است. براساس تصاویر MIIT، سپر عقب این خودرو در سه طرح تولید خواهد شد که فقط یکی، همرنگ با بدنه است.

طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای دانگ ­فنگ E5 به ترتیب 4.76، 1.865، 1.71 و 2.785 متر اعلام شده است، که آن را در رده کراس‌اورهای میان­‌سایز نشان می‌­دهد. بسته به تریم، رینگ‌های 18 اینچی با تایرهای 225/55 یا 19 اینچی با تایرهای 235/50 در زیر بدنه این خودرو نصب می­‌شود. گویا سه طرح مختلف برای رینگ‌ها درنظر گرفته شده است، درحالی‌که تصاویر از دو ابعاد مختلف برای سقف شیشه‌­ای خبر می­‌دهد.

کراس اور هیبریدی دانگ فنگ E5

سامانه هیبرید دانگ ­فنگ E5 از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 110 اسب‌بخار قدرت و یک موتور برقی با نیروی 177 اسب­‌بخار روی محور جلو تشکیل شده است. البته ظاهراً پیشرانه درون­‌سوز تنها به عنوان منبع تولید نیروی پشتیبان عمل خواهد کرد.

برای آگاهی از جزئیات بیشتر درباره مشخصات فنی، امکانات رفاهی، قیمت و زمان عرضه دانگ­ فنگ E5 فعلاً باید منتظر بمانیم.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران