• لکسوس RX با رينگ هاي خاص

رینگ‌هایی با الهام از شخصیت Dorothy

معرفی نسخه‌ای خاص از لکسوس RX

26 مهر 1401 11:48

لکسوس برای همکاری با هنرمندان و طراحان مد و فشن و ساخت محصولات تک مشهور است. آخرین نسخه از این نوع محصولات، یک لکسوس RX است که توسط Harris Reed، طراح فشن، ساخته شده است.

طراحی رینگ‌ها از کفش‌های شخصیت Dorothy در «The Wizard of Oz» الهام گرفته شده است.ویژگی منحصربه‌فرد این مدل، رینگ‌هایی با رنگ قرمز یاقوتی (Ruby Red) است. طراحی رینگ‌ها از کفش‌های شخصیت Dorothy در «The Wizard of Oz» الهام گرفته شده است.

این کانسپت دارای رینگ‌هایی است که از آلومینیوم ساخته شده و نمایی درخشان و پر زرق و برق دارند. آن‌ها توسط LEDها نورانی می‌شوند. این رینگ‌ها بسیار بزرگ هستند و قوس چرخ‌های نسل جدید لکسوس RX را کاملاً پر می‌کنند. کاپ رینگ‌ها شکلی یاقوتی دارند و اطراف آن‌ها با خطوط بسیار زیادی همانند یک ستاره، پر شده است.

لکسوس RX با رینگ های خاص

این لکسوس RX شاید بخاطر رینگ‌های عظیمش در پیمودن مسیر کند باشد؛ اما ظاهر آن بسیار منحصربه‌فرد و متمایز است. علاوه بر رینگ‌های خاص، رنگ بدنه سفارشی برای آن به کار رفته است؛ در بخش جلو خودرو، بدنه قرمزرنگ است و انتهای آن به مشکی می‌رسد. حروف عبارت Ruby Red Rims روی درهای جلو حک شده است.

این کانسپت ویژه در مراسم پنجاهمین سالگرد مجله W در نیویورک به نمایش درآمد و در سال‌های 2022 و 2023 در سراسر آمریکا نمایش داده می‌شود.

دیدگاه کاربران