• آئودي RS3 پرفورمنس اديشن

با شتاب صفر تا صد 3.8 ثانیه‌ای

معرفی آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن 2023

26 مهر 1401 14:36

نسخه‌ای ویژه از آئودی RS3 با نام پرفورمنس ادیشن عرضه می‌شود و شش ویژگی متفاوت نسبت به نسخه استاندارد دارد. تنها 300 دستگاه از نسخه پرفورمنس ادیشن تولید می‌شود که هیچ‌کدام از آن‌ها به آمریکای شمالی نمی‌روند. 

مشخصات فنی آئودی پرفورمنس ادیشن 2023

این خودرو از پیشرانه 5 سیلندر خطی توربوشارژ نیرو می‌گیرد و 407 اسب‌بخار قدرت دارد‌. آئودی قدرت بیش‌تری به توربوشارژ می‌دهد و با اصلاح اگزوز، صدا و قدرت آن تکمیل می‌شود. میزان گشتاور در 2250 تا 5700 دور در دقیقه، به 500 نیوتن‌متر می‌رسد. نیروی تولیدشده همانند قبل، از طریق یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه Stronic به چرخ‌ها منتقل می‌رسد.

آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن

آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن 2023 در مدت زمان 3.8 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن 300 کیلومتر برساعت است‌. این نسخه از مدل استاندارد آئودی RS3  سریع‌تر و آئودی ادعا می‌کند که سریع‌ترین خودرو در این کلاس است. برای رسیدن به حداکثر سرعت 300 کیلومتر برساعت، باید گزینه اختیاری RS Plus Dynamic Package را اضافه کنید‌.

آئودی تغییری را در سیستم تعلیق اعمال نکرده؛ زیرا به اندازه کافی کارآمد است، اما شاسی‌ تطبیقی به طور استاندارد برای نسخه پرفورمنس در نظر گرفته شده.

طراحی آئودی پرفورمنس ادیشن 2023

آئودی RS3 پرفورمنس بر روی رینگ‌های 19 اینچی سوار شده که این رینگ‌ها با تایرهای P Zero Trofeo R پیرلی پوشیده شده‌اند‌. ترمزهای سرامیکی نیز استاندارد هستند‌. سایر تغییرات ظاهری عبارتند از دیفیوزر مشکی عقب و لوگو سیاه‌رنگ آئودی.

آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن

رنگ‌های ارائه شده برای بدنه خودرو شامل آبی Nogaro، خاکستری Daytona، خاکستری Arrow، مشکی Sebring، مشکی Sebring Crysta و سفید Glacier، هستند‌.

کابین و امکانات آئودی پرفورمنس ادیشن 2023

داخل کابین، صندلی‌های اسپرت استاندارد با میکروفایبر Dinamica و چرم ناپا وجود دارند. ترکیب رنگ آبی Mercato با سایر اجزای تیره کابین، تضاد زیبایی را ایجاد کرده است. این رنگ در قسمت‌هایی مانند کمربند، پنل درها، دوخت‌ها و ... دیده می‌شود.

آئودی RS3 پرفورمنس ادیشن

نمایشگر 10.1 اینچی، بک‌گراند فیبرکربنی دارد. نشان ویژه «1of 300» روی داشبورد با تریم فیبرکربنی و در سمت سرنشین حک شده است.

قیمت آئودی پرفورمنس ادیشن 2023

قیمت آئودی RS پرفورمنس ادیشن 2023 از 87 هزار یورو آغاز می‌شود و از اوایل سال 2023 به دست مشتریان خواهد رسید.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران