• ساعت هوشمند بوگاتي کاربونه

از جنس فیبرکربن با قیمت 2500 دلار

معرفی ساعت هوشمند بوگاتی کاربونه

2 آبان 1401 13:55

بوگاتی یک‌بار دیگر به سراغ برند اتریشی سازنده ساعت یعنی VIITA رفته است، تا نخستین ساعت هوشمند فیبرکربنی جهان را تولید کند. البته این ماده سبک‌وزن از سال‌ها پیش در ساخت خودروهای لوکس و سریع از جمله محصولات بوگاتی مورد استفاده قرار گرفته است، اما در صنعت ساعت­‌سازی کمتر از آن شنیده‌­ایم.

بوگاتی قصد دارد تنها 2500 نمونه از ساعت Carbone Limited Edition را تولید کند. قیمت این ساعت لوکس 2590 یورو تعیین شده، که تقریباً معادل با 2548 دلار است.شرکت VIITA برای ساخت هریک از این ساعت‌ها، یک قطعه فیبرکربن را برش داده تا بدنه بوگاتی Carbone Limited Edition به صورت یکپارچه ساخته شود. ظرفیت باتری این ساعت با 22 درصد افزایش نسبت به مدل قبلی، به 540 میلی آمپر رسیده است تا این ساعت در شرایط عادی و بدون استفاده از GPS، تا 15 روز روشن بماند. بوگاتی خاطرنشان ساخته که در صورت استفاده مداوم از GPS، عمر باتری به 2 الی 3 روز کاهش می­‌یابد.

اگر اهمیت استفاده از GPS در این ساعت برای شما مورد سوال قرار گرفته، بهتر است بگوییم که به لطف طراحی دقیق و مجموعه‌­ای وسیع از اجزای هماهنگ، حسگرهای GPS در این ساعت به حدی از دقت در اندازه‌­گیری رسیده که اندازه‌گیری شتاب، زمان پیمودن دورها و سایر داده‌­های مربوط به پیست را می‌توان از آن استخراج کرد.

ساعت هوشمند بوگاتی کاربونه

حسگرهای دوگانه موجود در این ساعت می‌­تواند برای اندازه‌­گیری ضربان قلب و در نتیجه سن بیولوژیک و سطح استرس نیز مورد استفاده قرار بگیرد. به لطف قابلیت ضدآب تا عمق 100 متری، در هنگام شنا می‌­توان این ساعت را به همراه داشت.

نمایشگر آمولد بوگاتی Carbone Limited Edition در ابعاد 390 در 390 پیکسل، از شیشه سافایر و با قابلیت لمسی ساخته شده است و توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد. دو بند سیلیکون/نایلون به رنگ خاکستری یا سیلیکونی مشکی برای این ساعت قابل سفارش است.

ساعت هوشمند بوگاتی کاربونه

بوگاتی قصد دارد تنها 2500 نمونه از ساعت Carbone Limited Edition را تولید کند تا به رسم همیشگی، نام این خودروساز فرانسوی را روی محصولی با تیراژ محدود مشاهده کنیم. قیمت این ساعت لوکس 2590 یورو تعیین شده، که تقریباً معادل با 2548 دلار است.

براساس اظهار مدیر اجرایی شرکت بوگاتی آقای Wiebke Ståhl، از نظر این شرکت، فناوری‌ها و مواد نوآورانه از اهمیت یکسان با دوام، قابلیت کاربردی و زیبایی ظاهری برخوردار بوده که البته Carbone Limited Edition نیز تمام این موارد را به همراه دارد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران