• تيونينگ رولزوريس فانتوم توسط منصوري

تیونینگ سدان سلطنتی

باز هم فانتوم، باز هم منصوری

2 آبان 1401 14:31

منصوری یکی از معدود شرکت‌های تیونری است که تاکنون رولزرویس فانتوم را به چندین روش مورد تغییر و تحول قرار داده و البته این روند همچنان ادامه دارد.

اخیراً یک نمونه منحصربه‌فرد دیگر از رولزرویس فانتوم که توسط منصوری تغییر یافته، با قیمت 975 هزار یورو برای فروش عرضه شده است.اخیراً یک نمونه منحصربه‌فرد دیگر از رولزرویس فانتوم که توسط منصوری تغییر یافته و آن طور که در سایت carscoops.com آمده است، در آلمان و با قیمت 975 هزار یورو (959,326 دلار) برای فروش عرضه شده است.

بدنه این خودرو به واسطه مواردی همچون سپر سفارشی جلو با ورودی هوای بزرگ‌تر، گلگیرهای متفاوت، جزئیات فیبرکربن روی رکاب‌های جانبی، چراغ‌های دیلایت LED اضافه، زیرسپری فیبرکربن، تزئین مجسمه روی دماغه و نشان‌ها با رنگ نارنجی، خروجی چهارگانه اگزوز، باله لبه صندوق و باله سقفی، از نمونه استاندارد متمایز شده است.

جلوپنجره خودرو با الهام از رولزرویس فانتوم فیس‌­لیفت، نورپردازی شده و یک نوار نورانی به رنگ نارنجی هم سرتاسر نمای جانبی بدنه مشکی رنگ را طی کرده است.

تیونینگ رولزوریس فانتوم توسط منصوری

رینگ‌های 24 اینچی DX5 با طرح 5 پره به رنگ مشکی براق، فاصله چندانی با بدنه ندارد. به لطف سیستم اگزوز Sport Exhaust منصوری با قابلیت کنترل ریموتی، صدای متفاوتی از پیشرانه این خودرو به گوش می‌­رسد.

با ورود به کابین این رولزرویس فانتوم سفارشی، با روکش چرم نارنجی روشن برای اکثر بخش‌ها شامل صندلی‌ها، بخش پائینی داشبورد، فرمان، کنسول میانی، پوشش داخلی درها و حتی کفپوش‌ها هستیم که در برخی قسمت‌ها با جزئیات مشکی همراه شده است. تریم چوب مشکی برقی و کربن سوراخ‌دار نیز در قسمت‌های مختلف مشاهده می‌­شود.

تیونینگ رولزوریس فانتوم توسط منصوری

در زیر کاپوت این رولزرویس فانتوم خاص، پیشرانه 12 سیلندر 6.75 لیتری توئین توربو قرار گرفته است، که اکنون یک روکش فیبرکربنی جدید با لوگوی منصوری را روی خود می‌­بیند. خروجی پیشرانه در این مدل، 602 اسب­‌بخار قدرت و 950 نیوتن‌متر گشتاور اعلام شده است، که نسبت به مدل استاندارد، به ترتیب 39 و 50 واحد افزایش در نیرو و گشتاور را نشان می­‌دهد.

خودروی مورد بحث در سایت آلمانی mobile.de و به عنوان یک نمونه صفر کیلومتر در معرض فروش گذاشته شده است. نکته مهم این‌که این خودرو را در معابر آلمان نمی­‌توان استفاده کرد چراکه ظاهراً سیستم اگزوز آن با قوانین این کشور مطابقت ندارد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران