• اپل گرندلند GSe
  • اپل گرندلند GSe
  • اپل گرندلند GSe

کراس‌اوری برقی با قدرت 296 اسب‌بخار

معرفی اپل گرندلند GSe

6 آبان 1401 08:15

مدتی پس از معرفی اپل آسترا GSe، اکنون نوبت به اپل گرندلند Hybrid4 رسیده تا به منظور هماهنگی با سایر محصولات این شرکت، با لقب GSe معرفی شود. گرندلند Hybrid4 به عنوان نخستین محصول هیبرید اپل در اوایل 2019 معرفی شد و در تابستان 2021 هم برخی تغییرات ظاهری را تجربه کرد.

اپل گرندلند GSe 2023 به پیشرانه 1.6 لیتری بنزین­‌سوز و دو موتور برقی مجهز شده است، که در مجموع 296 اسب­‌بخار قدرت را به هر دو محور انتقال می‌دهد.اپل گرندلند GSe 2023 به پیشرانه 1.6 لیتری بنزین­‌سوز و دو موتور برقی مجهز شده است، که در مجموع 296 اسب­‌بخار قدرت را به هر دو محور انتقال می‌دهد. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت این خودرو هم به ترتیب 6.1 ثانیه و 235 کیلومتر برساعت اعلام شده است. البته حداکثر سرعت در حالت کاملاً برقی به 135 کیلومتر برساعت محدود می‌شود.

همچون عضو دیگر سری GSe، سیستم تعلیق و فرمان اپل گرندلند GSe نیز مورد بازنگری قرار گرفته است، تا کیفیت سواری بهبود یابد. سیستم تعلیق این خودرو به صورت مک‌فرسون در جلو و چنداتصالی در عقب طراحی شده و فنرها و کمک‌­فنرهای ساخت برند Koni با سفتی بیشتر و فناوری FSD، جایگزین نمونه‌­های قبلی شده است.

این کراس‌­اور برقی، رینگ‌های 19 اینچی مشکی و نقره‌­ای با طرح برگرفته از کانسپت اپل مانتا GSe را در زیر بدنه خود دارد.

اپل گرندلند GSe

برای ایجاد تمایز هرچه بیشتر با نسخه استاندارد، سقف و آینه‌­های جانبی اپل گرندلند GSe به رنگ مشکی تزئین شده است و بنابر سفارش مشتری، کاپوت نیز به همین صورت تزئین خواهد شد. دیفیوزر عقب، نشان‌های ویژه روی در صندوق و صندلی‌های اسپرت با روکش آلکانترا، از دیگر ویژگی‌های خاص اپل گرندلند GSe به شمار می­‌آید.

آن طور که در سایت motor1.com آمده است، براساس برنامه­‌ریزی استلانتیس به عنوان مالک اپل، تولید محصولات این برند آلمانی با پیشرانه درون­‌سوز در اروپا، از سال 2028 قطع خواهد شد تا پیش از سال 2030، اپل به سازنده خودروهای برقی تبدیل شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران