• آلفارومئو جوليا 2023
  • آلفارومئو جوليا 2023
  • آلفارومئو جوليا 2023
  • آلفارومئو جوليا 2023
  • آلفارومئو جوليا 2023
  • آلفارومئو استلويو 2023
  • آلفارومئو استلويو 2023
  • آلفارومئو استلويو 2023

بهترین عملکرد در تریم جدید کامپتیزیونه

به‌روزرسانی آلفارومئو جولیا و استلویو

7 آبان 1401 14:18

با به‌روزرسانی که آلفارومئو برای دو محصول خود یعنی جولیا و استلویو در نظر گرفته، فاصله این خودروها با عضو تازه‌­وارد خانواده یعنی آلفارومئو توناله، کاهش یافته است.

آنطور که آلفارومئو خبر داده، بالاترین سطح از ماهیت آلفارومئو در سبک، فناوری و عملکرد فنی در تریم کامپتیزیونه به معرض نمایش درآمده است.فرم بدنه این دو خودرو تغییر چندانی نداشته است، اما چراغ‌های تطبیق‌­پذیر جلو و طرح جدید جلوپنجره، چهره مدل‌های کلاسیک آلفا همچون مدل کوپه SZ در دهه 80 میلادی را به یاد می‌­آورد.

در کابین آلفارومئو استلویو و جولیا با صفحه پشت آمپر 12.3 اینچی دیجیتال مواجه هستیم، که قبلاً در مدل توناله نصب شده بود. با انتخاب حالت Heritage، این بخش به چیزی تبدیل می­‌شود که مشابه آن را در پشت فرمان یک آلفارومئو جولیا ساخت دهه 60 میلادی مشاهده می­‌کنید. در حالت Evolved، حس و حالی مدرن القا می­‌شود درحالیکه با انتخاب حالت Relax، تنها اطلاعات ضروری در این بخش به نمایش درآمده و نمای خلوت و ساده آن می­‌تواند یادآور محصولات شرکت سوئدی ساب باشد.

یکی دیگر از فناوری­‌های برگرفته از توناله، سامانه ضبط دیجیتال NFT (توکن غیرقابل تعویض) است که زمان و نوع سرویس‌ها و تعمیرات انجام شده روی خودرو را ثبت می‌کند. بنابر اعلام آلفارومئو، این ویژگی به حفظ ارزش خودروهای دست‌دوم و همچنین افزایش اعتماد خریداران یاری می‌­رساند.

آلفارومئو استلویو 2023

همچون توناله، تریم‌های آلفارومئو جولیا و آلفارومئو استلویو کاهش یافته و به تریم پایه Super با پکیج سفارشی قطعات اسپرت Sprint و تریم Ti با پکیج سفارشی ولوچی، محدود شده است.

البته یک تریم جدید به نام کامپتیزیونه (Competizione) هم برای این خودروها قابل سفارش شده است، که رنگ خاکستری مات بدنه، کالیپرهای قرمز ترمز، کمک‌­فنرهای تطبیق­‌پذیر، روکش چرم داشبورد و رینگ‌های 21 اینچی (برای استلویو) را به همراه خواهد داشت.

آلفارومئو استلویو 2023

آنطور که آلفارومئو خبر داده، بالاترین سطح از ماهیت آلفارومئو در سبک، فناوری و عملکرد فنی در تریم کامپتیزیونه به معرض نمایش درآمده است. این اظهارنظر خودروساز ایتالیایی برای برخی طرفداران نگران­‌کننده به نظر می‌رسد، چراکه این توصیفات قبلا برای تریم کوادروفولیو به کار گرفته می‌­شد. هنوز معلوم نیست که آیا تریم مذکور حذف شده و یا به زندگی خود ادامه خواهد داد.

آلفارومئو جولیا 2023

آلفارومئو استلویو و جولیا در بازارهای مختلف، با پیشرانه 2.2 لیتری توربودیزل در دو نسخه به قدرت 158 یا 207 اسب‌بخار و 2 لیتری بنزینی توربوشارژ با 276 اسب‌بخار قدرت، عرضه می‌شود. هر سه مدل مذکور به ‌صورت دیفرانسیل-عقب ارائه می‌شوند، اما غیر از نمونه مجهز به موتور دیزلی پایه، برای دو نسخه دیگر می‌­توان سامانه چهارچرخ محرک را سفارش داد.

براساس آنچه در سایت carscoops.com آمده است، فروش آلفارومئو جولیا و استلویو 2023 با چهره و ویژگی‌های جدید از فوریه 2023 آغاز خواهد شد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران