• کيا اسپورتيج براي حفاظت از لاک‌ پشت‌ دريايي
  • کيا اسپورتيج براي حفاظت از لاک‌ پشت‌ دريايي

همکاری کیا با سازمان حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی

اسپورتیج ناجی لاکپشت‌های دریایی می‌شود

9 آبان 1401 18:36

این کیا اسپورتیج سفارشی‌ای که در عکس‌ها مشاهده می‌شود، هدف بزرگی دارد. در واقع کیا، این مدل را به سازمان حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی اهدا کرده است.

این مدل ویژه تجهیزاتی مانند روف‌راک، نردبان و تایرهای بزرگ‌تر و کم‌فشار (برای عملکرد بهتر و پیشرفته در سواحل شنی نرم) دارد.این مدل طراحی شده تا به گونه رو به انقراض لاک‌پشت‌های دریایی کمک کند. این مدل ویژه بر اساس اسپورتیج X-Pro ساخته شده و تجهیزاتی مانند روف‌راک، نردبان و تایرهای بزرگ‌تر و کم‌فشار (برای عملکرد بهتر و پیشرفته در سواحل شنی نرم) دارد.

این کراس‌اور به چراغ‌های LED قرمزرنگ مجهز شده است؛ زیرا مطالعات انجام شده نشان می‌دهند که نور قرمز برای لاک‌پشت‌های دریایی قابل تحمل‌تر از نور سفید است.

کیا تصاویر داخل کابین را منتشر نکرده است؛ اما خاطرنشان کرده که فضای داخلی و فضای بار، به صورت نوآورانه برای ذخیره‌سازی طراحی شده است. جزئیات محدود هستند؛ اما کیا می‌گوید که این اصلاحات و تغییرات طراحی شده‌اند تا سازمان حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی بتواند تخم لاک‌پشت‌ها، نوزادها و حتی لاک‌پشت‌های بزرگسال را حمل کند.

کیا اسپورتیج برای حفاظت از لاک‌ پشت‌ دریایی

معاون بازاریابی کیا آمریکا، Russell Wager، گفت که آن‌ها با کارشناسان سازمان حمایت از لاک‌پشت‌های دریایی، همکاری نزدیکی داشته‌اند تا این اسپورتیج  X-Pro را اصلاح کنند‌. این کارشناسان به طور مستقیم، نیازهای خود را درباره عملکرد، تسهیلات و راحتی، قابلیت‌ها و تاثیر و عملکرد آن، به ویژه هنگام راندن در مناطق حساس نزدیک به لانه لاک‌پشت‌ها، بیان کردند. وی افزود که این کراس‌اور به سازمان مهم حفاظت از حیوانات کمک می‌کند تا وظایف خود را به درستی انجام دهند و لاک‌پشت‌های دریایی در معرض خطر بیش‌تری را نسبت به 5600 لاک‌پشت حفظ شده در سال گذشته نجات دهند.

کیا مدل اسپورتیج را به عنوان بخشی از برنامه Accelerate The Good خود به این سازمان اهدا کرده است. قبلا نیز این شرکت کمک مالی به سازمان حمایت از لاک‌پشت‌های دریایی اهدا کرده بود تا امکانات خود را ارتقا دهند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران