• آکورا اينتگرا Yoshihara
  • آکورا اينتگرا Yoshihara
  • آکورا اينتگرا Sara Choi
  • آکورا اينتگرا Sara Choi
  • آکورا اينتگرا Coco Zarita
  • آکورا اينتگرا Coco Zarita
  • آکورا اينتگرا Coco Zarita

تیونینگ آکورا در سبک‌‌های مختلف

معرفی خودروهای آکورا در SEMA 2022

11 آبان 1401 12:00

آکورا اینتگرا اوایل سال جاری به خط تولید این شرکت بازگشت. آکورا از سه تیونر کمک گرفته تا این سدان اسپرت را ارتقا دهند. براساس اعلام motor1.com، این خودروها آخر هفته به صورت عمومی رونمایی می‌شوند و در نمایشگاه SEMA 2022 در لاس‌وگاس به نمایش درمی‌آیند.

آکورا اینتگرا Yoshihara

آکورا اینتگرا Yoshihara

اینتگرا Yoshihara توسط Evasive Motorsports ساخته شده است‌. گلگیرهای بزرگ Voltex، بال عقب بزرگ و یک کیت بدنه به آن اضافه شده است. این سدان روی رینگ‌های 22 اینچی سوار شده، که با تایرهای Yokohama A005 پوشیده شده‌اند‌.

داخل خودرو، تجربه مسابقه‌ای Yoshihara را القا می‌کند. یک رول‌کیج شش نقطه‌ای، صندلی‌های مسابقه‌ای Kevlar، کمربند ایمنی شش نقطه‌ای، شیفترهای قابل تنظیم و ... وجود دارد. ارتقاهایی که برای عملکرد آن ایجاد شده، شامل فیلتر هوای جدید، اگزوز اسپرت Spoon و اینترکولر CSF، است‌.

آکورا اینتگرا Sara Choi

آکورا اینتگرا Sara Choi

اینتگرا Sara Choi یک خودروی مسابقه‌‌ای خیابانی است‌. این سدان سفید رنگ، رینگ‌های 19 اینچی Advan RSDF سفید دارد. این خودرو توسط Tony Star Performance ساخته شده است و کیت بدنه سفارشی، شامل سپرهای جدید، بال عقب بزرگ، گلگیرها و رکاب‌های جانبی دارد. یک اینترکولر GReddy و اگزوزهای Sports Touring نیز اضافه شده‌اند.

آکورا اینتگرا Coco Zarita

اینتگرا Coco Zarita با رنگ خاکستری Gotham کاور شده است. آینه‌های جانبی کربنی و رینگ‌های 18 اینچی Kensei KNP مشکی، ظاهر آن را تکمیل می‌کنند. شاسی ارتقا یافته و کویل‌اورها RSR Sport-I هستند.

آکورا اینتگرا Coco Zarita

ترمزهای جلو با Wilwood شش پیستونی ارتقا یافته‌اند و پیشرانه نیز کمی اصلاح شده است. در واقع یک سیستم اگزوز جدید، ورودی هوا و اینترکولر اضافه شده است.

داخل کابین این مدل، صندلی‌های Momo با کمربندهای شش نقطه‌ای و یک فرمان Momo وجود دارد.

مشخصات فنی و قیمت آکورا اینتگرا

آکورا اینتگرا با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ معرفی شد، که 200 اسب‌بخار قدرت و 260 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. پکیج A-Specگیربکس شش سرعته دستی و دیفرانسیل لغزش محدود دارد.

قیمت آکورا اینتگرا 2023 از 31,895 دلار آغاز می‌شود و با وجود آپشن‌ها و سفارشی‌سازی‌ها، به 45 هزار دلار نیز می‌رسد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران