• پورشه باکستر 718 استايل اديشن
  • پورشه باکستر 718 استايل اديشن
  • پورشه 718 استايل اديشن
  • پورشه 718 کيمن استايل اديشن
  • پورشه کيمن 718 استايل اديشن

با رنگ‌های منحصربه‌فرد

معرفی پورشه 718 استایل ادیشن

12 آبان 1401 08:30

خانواده پورشه 718 از زمان معرفی تاکنون، جهش‌های بسیاری در عملکرد داشته‌اند، از جمله نسخه‌های 718GTS و 718 کیمن GT4 برای مدل کیمن و باکستر. حال در سال 2023 نسخه Style Editions  معرفی شده است، این تریم‌های جدید وارد نمایندگی‌های اروپا خواهند شد.

ویژگی قابل توجه این پکیج، رنگ منحصربه‌فرد Ruby Star Neo است که یک رنگ تند محسوب می‌شود.ویژگی قابل توجه این پکیج، رنگ منحصربه‌فرد Ruby Star Neo است که یک رنگ تند محسوب می‌شود و مکمل رنگ Frozen Berry Metallic است. پورشه می‌گوید که این رنگ یک ادای احترام به مدل 964 کررا RS رنگ Ruby Star است و بار دیگر ثابت می‌کند که کاتالوگ این خودروساز، مملو از رنگ‌های چشمگیر و ویژه است.

برای استایل ادیشن، رینگ‌های 20 اینچی 718 باکستر اسپایدر در نظر گرفته شده که به صورت استاندارد، رنگ مشکی پیانویی دارند؛ البته رنگ سفید نیز برای رینگ‌ها در دسترس است. در واقع امکان سفارش دو پکیج با رنگ‌های متضاد وجود دارد. این پکیج‌ها، نشان‌های عقب خودرو و رینگ‌ها را سفید یا مشکی می‌کنند و با سفارش آن‌ها نواری با نوشته PORSCHE روی درها نقش می‌بندد. یک نوار تزئینی مشکی یا سفید نیز روی کاپوت خودرو کشیده شده است.

پورشه باکستر 718 استایل ادیشن

داخل کابین با رنگ مشکی و دوخت‌های رنگ گچی پوشیده شده و نشان برجسته پورشه روی پشت‌سری‌های صندلی خودنمایی می‌کند. روی رکاب‌ها نیز نام آن به طور درخشان حک شده است.

فهرست تجهیزات استاندارد عبارتند از نور جلو اتوماتیک، سیستم اگزوز استاندارد، گرم‌کن صندلی‌های جلو و سنسورهای پارک در جلو و عقب‌.

آن طور که در سایت motor1.com آمده است، قدرت پورشه 718 استایل ادیشن تغییری نداشته و به همان پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ تخت مجهز است. این پیشرانه 300 اسب‌بخار قدرت و 298 نیوتن‌متر گشتاور دارد. پورشه 718 استایل ادیشن، با دو گیربکس دو کلاچه و شش سرعته دستی عرضه می‌شود.

پورشه کیمن 718 استایل ادیشن

پورشه هنوز اطلاعاتی را درباره قیمت این خودرو منتشر نکرده است. در واقع این مدل اوایل سال آینده به نمایندگی‌های اروپا می‌رود. پورشه آمریکا نیز اطلاعاتی درباره زمان عرضه آن در آمریکای شمالی نمی‌دهد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران